MS Windows
briani 27239
Adgangskode på Windows 98
Fra : Ukendt

Dato : 15-03-05 09:04

Adgangskode på Windows 98

Hvordan forhindrer jeg at man kan omgå adgangskode på Windows 98 ?

Jeg har oprettet 2 brugerprofiler men når man starter computeren op kan man
blot trykke på annuller i adgangsdialogboksen og vupti så er der adgang til
det hele og det var ikke lige meningen. Hvordan undgår jeg dette således at
der SKAL logges ind med adgangskode for at få adgang ?

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Asle Bjerva

Dato : 15-03-05 10:12

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i melding
> Adgangskode på Windows 98
> Hvordan forhindrer jeg at man kan omgå adgangskode på Windows 98 ?

Her er en link som forklarer dette detaljert.
I Win9x er det ikke noen mulighet for absolutt å hindre pålogging uten
passord, for det trenger du et annet operativsystem for eks. NT / 2000 eller
XP.

1. Go to http://www.dougknox.com
2. Click "Security".
3. Click "Prevent Unauthorized Users from accessing your computer".
4. Follow the steps exactly as documented.

--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-05 13:04

"Asle Bjerva" <abuse@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Asle Bjerva,Oslo
> For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Mange tak for info - det anede mig at det var sådan. Jeg vil opgradere min
gamle PC med Windows 2000 nu og så håbe at den kan bære operativsystemet.
Min nyere PC har Windows XP og her har jeg ikke den slags problemer.