MS Windows
briani 27239
genvejstaster XP
Fra : emj

Dato : 12-03-05 13:07

Jeg er begyndt at interessere mig lidt for at bruge genvejstaster, men
det er ikke lykkedes for mig at funde ud af, hvordan jeg kommer ned på
hurtigstartikonerne på proceslinjen via tastaturet. Kan man ikke det?

Hilsen emj

Fra : Leony

Dato : 12-03-05 15:57

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er begyndt at interessere mig lidt for at bruge genvejstaster, men
> det er ikke lykkedes for mig at funde ud af, hvordan jeg kommer ned på
> hurtigstartikonerne på proceslinjen via tastaturet. Kan man ikke det?

Brug TAB.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : emj

Dato : 12-03-05 15:59

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev::

>Brug TAB.

TAB bringer mig ikke ned på proceclinjen og hurtigstartikonerne.

Hilsen emj

Fra : LVL

Dato : 12-03-05 16:48

> TAB bringer mig ikke ned på proceclinjen og hurtigstartikonerne.
>
> Hilsen emj

Jo, hvis man er ude på/har fokus på skrivebordet. Man kan evt lige minimere
alt ved hjælp af Windowstast+M først.

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 12-03-05 16:52

"emj" skrev
> TAB bringer mig ikke ned på proceclinjen og hurtigstartikonerne.

Hos mig virker følgende:
Windows + M (=minimer alle programmer)
Windows Start (=åbner start menuen)
Windows Start (=lukker start menuen, men bibeholder fokus på start knappen)
TAB (=flytter fokus til første quick start ikon)
Pil højre(=flytter fokus til næste quickstart ikon)
Enter (=åbner quickstart icons program)

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Anders Lund

Dato : 12-03-05 17:32

Thorkild Dalsgaard wrote:
> [...]
> TAB (=flytter fokus til første quick start ikon)
> Pil højre(=flytter fokus til næste quickstart ikon)

Kan man ikke godt springe den første over med Windows + M, så man
slipper for at minimere alle sine programmer? (Det ser i hvert fald
sådan ud på min computer :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : emj

Dato : 12-03-05 17:53

"Thorkild Dalsgaard" <tdalsgaard@despammed.com> skrev::

>TAB (=flytter fokus til første quick start ikon)
>Pil højre(=flytter fokus til næste quickstart ikon)

Mange tak, det funker
Hilsen emj

Fra : preben nielsen

Dato : 13-03-05 16:18

> [...]
> ned på
> hurtigstartikonerne på proceslinjen via tastaturet. Kan man ikke

Nej, ikke mig bekendt. Men hvorfor også gøre det ? Hvis du vil
starte programmerne via tastaturet, så find deres genvejsikon
under startmenuen og tildem dem din egen genvejstast.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : emj

Dato : 13-03-05 20:02

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev::

>hvordan jeg kommer ned på
>
>Nej, ikke mig bekendt.

Det er længe siden, at jeg her i gruppen fik et svar.
TAB + pil

>Men hvorfor også gøre det ?
Fordi det er sådan jeg arbejder.

> Hvis du vil
>starte programmerne via tastaturet, så find deres genvejsikon
>under startmenuen og tildem dem din egen genvejstast.

Spild af tid.
Hilsen emj