MS Windows
briani 27239
wmv og mpg filer kan åbnes men intet vises~
Fra : NikonPro.dk

Dato : 12-03-05 09:49

Jeg kan på den ene af vore computere fint åbne wmv og mpg filer og
mediaplayer viser de afspilles, men der kommer hverken lyd eller billede.

De afspilles fint på den anden computer og umiddelbart ser det ud som om
begge er sat ens op

Bruger win xp pro fuldt opdateret mediaplayer 10 og - eller Irfanview 3.95
på begge computere til den slags filer

Hvad mangler jeg evt. at gøre?

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Anders Lund

Dato : 12-03-05 10:39

NikonPro.dk wrote:
> Jeg kan på den ene af vore computere fint åbne wmv og mpg filer og
> mediaplayer viser de afspilles, men der kommer hverken lyd eller billede.

Det er ikke sådan at der er blevet installeret en codec-pakke på den som
ikke vil afspille noget? Jeg har i hvert fald kun dårlige erfaringer med
disse codec-pakker, som lover at man kan afspille alle film/lyd
formater, hvis man installere dem.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : NikonPro.dk

Dato : 12-03-05 10:50

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Anders Lund - anders@andersonline.dk
> Take back the web - www.mozilla.org/firefox
> I have plenty of Gmail invites - just ask!

Hmmm det mener jeg ikke, hvordan kan jeg kontrollere det ikke er sket. Der
er flere som bruger den der giver problemet, hvor min egen som virker
absolut ikke har det.

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : NikonPro.dk

Dato : 12-03-05 11:30

> [...]
> disse codec-pakker, som lover at man kan afspille alle film/lyd formater,

Jeg har nu været inde i tilføj - fjern programmer og har ikke kunnet finde
noget der indikerer at der skulle være en codec pakke installeret, så jeg
håber på flere gode råd

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : NikonPro.dk

Dato : 12-03-05 11:50

Flovt Så fik jeg lyd på både i Irfan View og Mediaplayer 10 (højtaler
slukket

Så mangler jeg bare at få billede frem, men det vil ikke i begge programmer

Hvad kan være galt?

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : NikonPro.dk

Dato : 12-03-05 15:52

Har åbnet en ny tråd da jeg nu har forsøgt flere ting og har beskrevet mine
forgæves forsøg i den ny tråd, som jeg håber I vil svare i, hvis I har gode
råd.

--

med venlig hilsen
Bjarne