MS Windows
briani 27239
Problem med for stor skrift
Fra : Falcon

Dato : 07-03-05 11:53

Jeg har pludselig fået et problem med at websider står med alt for
stor skrift, det ligner 800x600 opløsning, men Windows XP kører stadig
i min normale opløsning, og alle programmer er OK. Så det er kun
websider, google osv der er for stor skrift, som bevirker at websider
ikke kan vise det hele.

mvh Falcon

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 07-03-05 12:02

--
Hilsen
Madsen

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-03-05 12:06

Falcon wrote:
> [...]
> i min normale opløsning, og alle programmer er OK. Så det er kun
> websider, google osv der er for stor skrift, som bevirker at websider

Hvis det er IExplorer du bruger, har du et par muligheder. Hold Ctrl-tasten
nede og reguler med hjulet på din mus. Eller du kan gå i menuen
Vis\Tekststørrelse.

Fra : Falcon

Dato : 07-03-05 15:09

On Mon, 7 Mar 2005 12:05:49 +0100, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

>Hvis det er IExplorer du bruger, har du et par muligheder. Hold Ctrl-tasten
>nede og reguler med hjulet på din mus. Eller du kan gå i menuen
>Vis\Tekststørrelse.

Tusind Tak det var lige det der skulle til, det er faktisk lidt flovt
at jeg ikke vidste det,men det er aldrig sket før, så det var et godt
trick hvis man bliver halvblind
Tak igen

mvh Falcon

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-05 15:20

Falcon skrev:

> Tusind Tak det var lige det der skulle til, det er faktisk lidt flovt
> at jeg ikke vidste det,men det er aldrig sket før, så det var et godt
> trick hvis man bliver halvblind

Tricks er noget der ikke er dokumenteret i dit
OS, alt andet er incl. i dine menuer og under
F1 (hjælp)

--
Otto Pæd
Har du: *Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter *

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-03-05 15:34

Falcon wrote:
> Tusind Tak det var lige det der skulle til, det er faktisk lidt flovt
> at jeg ikke vidste det,men det er aldrig sket før, så det var et godt
> trick hvis man bliver halvblind

Og så skal man nok heller ikke drikke for meget "hjemmebryg"