MS Windows
briani 27239
Hvor finder man IE 5.5 sp2 "fuld download"~
Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-03-05 12:09

Skal have opdateret IE på en win98SE maskine, til 5.5SP2 (det må af
forskellige grunde ikke være 6.x serien). Der er desværre ikke net (eller
mulighed for det) hvor maskinen er, så jeg leder med lys og lygte efter en
samlet pakke. Den microsoft tilbyder (til win-me) er kun setup filen hvor
resten så hentes ned, muligt det også tilbyder en komplet pakke men jeg kan
ikke finde den..

Det skal naturligvis være på dansk..

Nogen der lige kan hjælpe?

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-05 12:13

Sune Storgaard skrev:
> [...]
> kun setup filen hvor resten så hentes ned, muligt det også tilbyder
> en komplet pakke men jeg kan ikke finde den..

Den findes lige her:
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

--
Otto Pæd
Har du: *Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter *

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-03-05 12:32

Otto Pæd wrote:

> Den findes lige her:
> http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Der var den jo, takker !

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-03-05 17:06

Hej!

Sune Storgaard wrote:

> Det skal naturligvis være på dansk..

Hvorfor "naturligvis"? Vi er da massere af personer, som bruger engelske
versioner af Windows :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader