MS Windows
briani 27239
Aktivering af Windows XP
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 05-03-05 12:53

Hej

Jeg har en bekendt, som for godt 6 måneder siden købte en PC.
Sammen med den, kom der en præinstalleret Windows XP.

Nu sker der det, at der jævnligt popper i vindue op, om at hun skal
aktivere sin Windows.
Det gør hun så uden problemer, og maskinen virker. ca. 14 dage efter,
sker det samme igen.

Nu er det ved at være irriterende for hende, og hun vil høre, om der
ikke er noget man kan gøre....

Er der det ?

Michael

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://mesnews.no-ip.com

Fra : hcma

Dato : 05-03-05 16:09

"Michael Vilhelmsen" <Mivi_FJERN@FJERN_Hunderupnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det samme igen.
>
> Nu er det ved at være irriterende for hende, og hun vil høre, om der ikke

http://www.riversen.dk/?id=tips#aktivering
vh
HC

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-03-05 17:43

"hcma" <hcma@hcma.dk> skrev

> http://www.riversen.dk/?id=tips#aktivering

Hvad havde du tænkt dig at det skulle hjælpe i dette tilfælde?

Ring istedet til den forhandler, som har leveret maskinen. Det er ham, der
har supporten på styresystemet, og han kan sikkert hjælpe med en ny kode til
aktivering, alternativt kan microsoft. Men det er ikke sikkert, de vil
supportere en OEM version.

Claus

Fra : Calle.

Dato : 06-03-05 00:16

Michael Vilhelmsen wrote:
> [...]
> sker det samme igen.
>
> Nu er det ved at være irriterende for hende, og hun vil høre, om der

Er hun online på nettet nå hun gør det, og venter på at der kommer ok
melding tilbage?
--
Calle.