MS Windows
briani 27239
Startmenuer krympet
Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-03-05 16:05

Efter et par år trængte HDDen til at blive muget ud, så jeg har formateret,
og geninstalleret XP SP2. Det eneste irritationsmoment er, at menuerne under
start, foretrukne, programmer, er forkortede, så jeg hver gang skal klikke
for at ekspandere menuerne. Jeg har googlet lidt, men har ikke kunnet finde
noget. Kan man ændre det, et eller andet sted?.

Mvh

Karsten

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-05 17:05

Karsten Jensen skrev:
> [...]
> så jeg hver gang skal klikke for at ekspandere menuerne. Jeg har
> googlet lidt, men har ikke kunnet finde noget. Kan man ændre det, et

Det er nok noget med Start/Indstilliner og så
Proceslinie - Menuen start og fjern hak i brug
personlige menuer.

--
The Blues Man

Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-03-05 18:10

"Blues" <.> skrev:

> Det er nok noget med Start/Indstilliner og så
> Proceslinie - Menuen start og fjern hak i brug
> personlige menuer.

Yes!. Mange tak for hjælpen.

Mvh

Karsten