MS Windows
briani 27239
Fejl ved opstart af det levende søkort
Fra : Madsen

Dato : 03-03-05 02:39

Hej
Har fået et problem , når jeg vil starte Det levende søkort får jeg følgende
fejl.

Hvad er årsagen til det?
OS er XP med SP2
--
Madsen

Fra : Henning

Dato : 03-03-05 08:38

On Thu, 3 Mar 2005 02:38:31 +0100, "Madsen" <madsen58@hotmail.com>
wrote:

>Hej
>Har fået et problem , når jeg vil starte Det levende søkort får jeg følgende
>fejl.

Har du opdateret til nyeste version - kan downloades gratis.

Fra : Madsen

Dato : 03-03-05 13:12

Henning wrote:

> Har du opdateret til nyeste version - kan downloades gratis.
Hvilken version?
Downloades hvor?
--
Madsen

Fra : Madsen

Dato : 03-03-05 14:09

Madsen wrote:

> Hvilken version?
> Downloades hvor?
Har funden den men den virker ikke til det levende søkort 1 og heller ikke
til det levende danmarkskort som har samme problem.
Men har fundet årsagen til problemet, jeg have lavet en sidefil på min HD nr
2 , der ved kom jeg over 2GB hukommelse( tænk sig at det er muligt at få for
meget hukommelse ).
Det er kun til det levende søkort 2 at jeg har fundet en ny dld.exe, det ser
ikke ud til at der lavet rettelser til det levende danmarkskort eller det
levende søkort 1.

Fandt følgende:
2. "The DecisionCube capacity is low....."
Fejlbeskrivelse
"The DecisionCube capacity is low. Please deactivate dimensions or change
the data set."

Årsag
Fejlen optræder på en maskine hvor der sammenlagt er mere end 2 Gb memory
tilgængelig.

Løsning
Find det sted under dit operativsystem hvor du kan sætte "Virtuel Memory"/
virtuel hukommelse også nogen gange benævnt som pagefile. Her kontrollerer
du størrelsen af maskinens fysiske RAM og dens Virtual Memory. Angiv en
anden og mindre størrelse således at du totalt har adgang til mindre end 2
GB memory. Boot maskinen og problemet skulle være løst.

Så det er åbenbart den løsning jeg må anvende.

--

Madsen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 03-03-05 16:03

"Madsen" <madsen58@hotmail.com> skrev

> Har fået et problem , når jeg vil starte Det levende søkort får jeg
følgende
> fejl.
> Hvad er årsagen til det?

Jeg kan ikke se det indlæg, men DLSK1 kan typisk ikke køre på systemer, hvor
den totale hukommelse overstiger 2gb. Du må nedsætte din swapfil.

Claus

Fra : Madsen

Dato : 03-03-05 16:41

Claus Tersgov wrote:
> "Madsen" <madsen58@hotmail.com> skrev

> Jeg kan ikke se det indlæg, men DLSK1 kan typisk ikke køre på
> systemer, hvor den totale hukommelse overstiger 2gb. Du må nedsætte
> din swapfil.

Jeg har lavet min side fil mindre og det løste problemet, se mit tidligere
indlæg kl 14:09
--
Madsen