MS Windows
briani 27239
Beskytte Win95 mod pilfingre
Fra : Salmack

Dato : 02-03-05 07:04

Jeg arbejder i en SFO, og vi har 2 gamle computere,
som skal stå som spillemaskiner med win95.

De er ikke på netværk eller noget, men jeg
skal have en mulighed for at låse computerne
så børnene ikke kan starte dem op uden en voksen.

ER der et program til Win95, som kan spærre Win95
ved opstarten, spærre for Stifinder, for Kontrolpanel,
kort sagt, for alle de steder en pilfinger ikke skal ind!

Mvh Salmack

PS. Programmer skal være 100% freewave

PPS. Nogen der har nogen gode hjemmesider med gamle spil?

Fra : L.E.P.

Dato : 02-03-05 08:10

Wed, 2 Mar 2005 07:03:31 +0100, skrev "Salmack"
<Salmack_dk@yahoo.co.uk> :

> [...]
>

>Mvh Salmack
>

>PS. Programmer skal være 100% freewave
>
>PPS. Nogen der har nogen gode hjemmesider med gamle spil?

Hvad med et password i BIOS? Så kan de slet ikke starte windows.

Hilsen Lars.

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-05 08:47

Salmack wrote:
> [...]
> ved opstarten, spærre for Stifinder, for Kontrolpanel,
> kort sagt, for alle de steder en pilfinger ikke skal ind!

Med et password sat i BIOS kan du forhindre uautoriseret
opstart af PC'en.

Med programmet POLEDIT (en gammel policy editor) kan
du låse for adgang til bl.a. kontrolpanel m.m. Såvidt jeg
husker, så ligger POLEDIT på Windows 95 CD'en.

-E.G.

Fra : Ricko.

Dato : 02-03-05 09:15

> PPS. Nogen der har nogen gode hjemmesider med gamle spil?

Gå i google og søg på gamle spil , så får du masser af sider hvor der kan
hentes mange gratis gamle spil.