MS Windows
briani 27239
Automatiske opdateringer slået fra
Fra : IzNoGoUd

Dato : 01-03-05 01:15

På en xp pro med sp2 på kan jeg ikke slå de Automatiske opdateringer
til, alle muligheder er "gray out" hvad er der galt med den?

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*

Fra : Peter

Dato : 01-03-05 12:50

"IzNoGoUd" <iznogoud@iznogoud.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.

Prøv manuelt, at gå på Windows update, og se om det program der styrer
automatisk update ikke bare mangler.

Peter B

Fra : IzNoGoUd

Dato : 01-03-05 14:02

Peter skrev:
> Prøv manuelt, at gå på Windows update, og se om det program der styrer
> automatisk update ikke bare mangler.

ups det glemte jeg at skrive, sorry.
Jeg har været "manuelt" på windows update og hente "alle" opdateringer.

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-05 14:11

> Peter skrev:
>
> ups det glemte jeg at skrive, sorry.
> Jeg har været "manuelt" på windows update og hente "alle" opdateringer.

Det ka' være der er hjælp at hente her:
http://www.hcma.dk/win_update_probs/win_update_prob2.htm

mvh
Ebbe