MS Windows
briani 27239
Adgangskoder i Windows
Fra : Poul Eriks Auto

Dato : 28-02-05 12:15

Hej.

Jeg har problemer med, at få Windows til at huske adgangskoder. Der er ingen
problem ved logon, men alle andre steder kan den ikke huske koder:
Mailprogram, både Outlook og Outlook Express, samt diverse koder på
internet. Jeg er ret sikker på de tmå være en indstilling i Windows, men jeg
kan bare ikke finde ud af hvor. Kan nogen bringe mig på sporet?
Nå ja, det er Windows XP Pro SP2.

Ole Axelsen.

Fra : Neil Southwood

Dato : 02-03-05 23:20

In news:4222fd15$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Poul Eriks Auto <pouleriksauto@mail.dk-k> typed:
> [...]
> Windows, men jeg kan bare ikke finde ud af hvor. Kan nogen bringe mig
> på sporet? Nå ja, det er Windows XP Pro SP2.

IE > Funktioner > Internetindstillinger > Indhold > Personlige oplysninger >
Autofuldførelse

--
Neil Southwood
Come on! Make my day!

Fra : Ole Axelsen

Dato : 03-03-05 19:53

"Neil Southwood" <neil.southwood@fjern.mail.dk> skrev i en meddelelse
> In news:4222fd15$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> Poul Eriks Auto <pouleriksauto@mail.dk-k> typed:

> IE > Funktioner > Internetindstillinger > Indhold > Personlige oplysninger

Hej.

Ja, det var jo også hvad jeg troede, men det _ER_ slået til. Det er
forøvrigt galt på 2 næsten ens computere. (HP)

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : PH