MS Windows
briani 27239
IE langsom om at starte
Fra : Ukendt

Dato : 27-02-05 22:48

Jeg har en nogenlunde veltrimmet computer med xp pro sp2 dk.
Mit c-drev kører på en 15.000 rpm scsi harddisk og maskinen har 1 gb ram.
Mit c-drev indeholder kun windows. Programmer, temp, internet temp, sidefil
mv. er flyttet til andre drev, for at mit c-drev bliver så lidt fragmenteret
som muligt.
De fleste programmer åbner i løbet af 1-2 sekunder, når jeg trykker på et
ikon.

Mit problem er, at min internet explorer er ca. 15 sec. om at starte første
gang efter at computeren har været slukket. Harddisken kører helt vildt i de
15 sec. - lyder som om den defragmenterer...

Det er som om der er et eller andet helt galt med internet explorer

Nogen der har en ide om problemets karakter og en løsning ?

Med venlig hilsen

Palle Johansen