MS Windows
briani 27239
Dobbeltklik laver søgning i mappe?
Fra : Brian Emilius

Dato : 26-02-05 15:08

Hej NG

Jeg har lige installeret og afpøvet et program, der hedder IconPacker.
Efter jeg har kørt det og brugt det til at ændre nogle system-ikoner
(heriblandt mappe-ikonerne), er det blevet sådan at "Søg" er den
standard-funktion, der træder i kraft når jeg dobbelt-klikker på en
mappe. Dette skulle jo meget gerne være "Åbn" i stedet.

Når jeg højreklikker på en mappe er "Søg" med fed og "Åbn" (lige
nedenunder) er ikke med fed.

Er der nogen, der ved hvordan jeg får ændret denne indstilling tilbage
igen? Jeg har prøvet at lege lidt videre med IconPacker, men kan ikke
lige finde ud af hvordan jeg skal gøre.
--
Venlig hilsen
Brian Emilius

Fra : Per

Dato : 27-02-05 02:11

"Brian Emilius" <msn@emilius.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen, der ved hvordan jeg får ændret denne indstilling tilbage
> igen? Jeg har prøvet at lege lidt videre med IconPacker, men kan ikke lige

Jeg har været ude for noget nær det samme - systemgendannelse hjalp her.

Jeg kører Xp-home.

Mvh. Per!

Fra : Brian Emilius

Dato : 27-02-05 21:00

Per ytrede:

> Jeg har været ude for noget nær det samme - systemgendannelse hjalp her.

Helt præcist hvad er det systemgendannelse gør? Altså ordet siger jo sig
selv, men hvad betyder det for de programmer, der er installeret? Hvad
med alle mine dokumenter? osv...?

--
Venlig hilsen
Brian Emilius

Fra : Per

Dato : 27-02-05 23:13

> [...]
> selv, men hvad betyder det for de programmer, der er installeret? Hvad med

Det betyder at PC går tilbage til et tidligere punkt. Den gendanner sig selv
til den opsætning der var på det givne tidspunkt.

Hvis du har installeret programmer efter gendannelsespunktet så bliver de
fjernet.

Data forsvinder ikke f.eks worddokumenter eller mp3 osv selvom de er lavet
efter gendannelsestidspunktet.

Jeg har ofte haft stor glæde af systemgendannelse, hvis computeren har
opført sig mærkeligt eller der er blevet pillet ved indstillinger osv.

Mvh. Per!