MS Windows
briani 27239
WinXP SP2 opstart med båt-lyd!
Fra : Saligia

Dato : 23-02-05 10:53

Efter at have installeret service pack 2 til WinXP opstarter windows med en
høj båtlyd (som afspilles ved en alvorlig fejl). Der kommer dog ingen fejl
meddelelse, og jeg bemærker ellers ingen forandringer - men kunne trods alt
godt tænke mig at slippe af med denne trælse opstart! Hjælp?

mvh Saligia

Fra : L.E.P.

Dato : 23-02-05 17:09

Wed, 23 Feb 2005 10:53:27 +0100, skrev "Saligia"
<spam@holmrasmussen.dk> :

> [...]
>meddelelse, og jeg bemærker ellers ingen forandringer - men kunne trods alt
>godt tænke mig at slippe af med denne trælse opstart! Hjælp?

Kontrolpanel > Lyde og lydenheder > fanen Lyde

Her han du selv bestemme hvilke hændelser der skal have lyd.

Hilsen Lars