MS Windows
briani 27239
Søges Intel LANdesk
Fra : N_B_DK

Dato : 22-02-05 13:02

Heysa

Da jeg har købt et brugt workstation board har jeg ikke fået denne software
med :/ jeg mangler både LANDesk* Client Administrator Software (ver.
6.00.5.134 ) og LANDesk* Client Manager Software (ver. 6.00.5.134) har lige
talt med Intels support, men produktet er for gammelt, så der er ingen
support længere (og de første 11 cifre fra BIOS koden skulle være koden til
at downloade softwaren fra deres support side, men den virker ikke)

Nogen der har denne software ?

--
MVH.
N_B_DK

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Leony

Dato : 22-02-05 18:50

> [...]
> der er ingen support længere (og de første 11 cifre fra BIOS koden
> skulle være koden til at downloade softwaren fra deres support side,

Hvorfor er versionen vigtig?
Hvilket bundkort er der i maskinen? (søgninger via Google tyder på at
det afhænger af bundkortet).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : N_B_DK

Dato : 22-02-05 20:43

Leony wrote:
> Hvorfor er versionen vigtig?

Det er det versions nummer der står på Intels support side

> Hvilket bundkort er der i maskinen? (søgninger via Google tyder på at
> det afhænger af bundkortet).

Det er et Intel OR840 Workstation board.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Leony

Dato : 14-03-05 08:07

> Det er et Intel OR840 Workstation board.

Dit bundkort står her:
http://support.intel.com/support/motherboards/desktop/sb/CS-009032.htm
er det noget der kan bruges?

Fra : N_B_DK

Dato : 22-03-05 13:31

Leony wrote:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dit bundkort står her:
> http://support.intel.com/support/motherboards/desktop/sb/CS-009032.htm
> er det noget der kan bruges?

Ja lige præcis, men klik på linket og du ser at der skal bruges en kode, og
den kode jeg har (som burde virke) virker ikke.

--
MVH.
N_B_DK