newbie - access vs. mssql hastighed
Fra : Ukendt

Dato : 10-05-05 22:48

Jeg har en hjemmeside hvor meget af indholdet trækkes dynamisk fra en access
database med asp.
Næsten alle sider på hjemmesiden indeholder dynamisk indhold trukket fra
databasen.
Mit webhotel har MSSQL som jeg nu vil skifte til, da jeg synes siden kan
være lidt sløv, men jeg ved ikke det er databasens skyld.
Kan jeg forvente at de enkelte udtræk fra databasen bliver hurtigere eller
er det kun/primært når der er mange samtidige brugere, at jeg vil kunne se
en fordel?

Jesper

Fra : Martin Christensen

Dato : 11-05-05 06:37