Død T28sc
Fra : Fischer

Dato : 28-05-01 16:40

En af mine kolleger har købt en Ericsson T28sc i Kina.
Den er 2 gange gået ud efter at han har afsluttet en samtale (lukket
klappen). Og anden gang ville telefonen ikke tænde igen - den er nu helt
død!
Da den jo er købt lidt langt østpå, er det lidt problematisk med garanti.

Er der nogen som kender til denne fejl på T28 og evt. forslag til udbedring?

* Fischer

Fra : Lars Andersen

Dato : 28-05-01 17:04

Det med at den ikke kan tænde har jeg set på flere T28'er, det plejer at
være power-modulet som er kortsluttet.

Lars Andersen

Fischer <express@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:PluQ6.166$va2.15792@news.get2net.dk...

Fra : osten.dk

Dato : 28-05-01 17:29

Prøv at se i den linje som er lige over simkort holderen, der vil der helt
ude til venstre stå f.eks. 01W08 hvilket betyder at den er produkseret i
2001 uge 8. Teleservice ringen laver oftest disse telefoner uden kvittering
(har selv fået lavet min 28'er to gange). De ser på produktionsdatoen, og
hvis ikke den er overskredet med 12 eller 15 måneder laver de den. Jeg er
ikke helt sikker på det der med månederne. Problemet kan så være at de kan
se at den kommer fra Kina, da der nok ikke er noget CE mærke i den.

Held og lykke

Osten.dk

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 29-05-01 19:10

"osten.dk" <ostendk@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> ikke helt sikker på det der med månederne. Problemet kan så være at de kan
> se at den kommer fra Kina, da der nok ikke er noget CE mærke i den.

Mjaa den går nok ikke, og det har ikke noget med et CE (*G*) mærke at gøre
men at det er en anden version af softwaren der ligger på, og at garantien
ikke dækker i europa, står der også når man køber den

Hygge

Flemming

Fra : Janni Gisserup

Dato : 16-06-01 16:23

reparerer Teleservice ens telefon selvom den er købt et andet sted?

koster det noget? I så fald hvad kostede det dig?

Døde din i forbindelse med sim-unlock?
Hvis ja, hvad sagde du så til dem?

Med venlig hilsen
Ulrich

P.S. svar venligst på ulrich@graphiq.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-06-01 23:38

Janni Gisserup skrev:

>reparerer Teleservice ens telefon selvom den er købt et andet sted?

Ja, Teleservice sælger ikke telefoner.

>Døde din i forbindelse med sim-unlock?

Nej.

>Hvis ja, hvad sagde du så til dem?

Det vil da være snyd at forsøge at få dem til at reparere den. Jeg er
ret overbevist om du mister garantien hvis du prøver på at unlocke.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : osten.dk

Dato : 28-05-01 17:29

....forresten så prøv at tjekke www.teleservice.com

Osten.dk

Fra : osten.dk

Dato : 30-05-01 07:31

Ahhh så er det et problem!!. Det jeg mente med CE mærket var at hvis ikke
den er i, jaså må den være købet uden for EU...tell me if I am wrong.

Osten.dk