Grafikkort til to skærme
Fra : Martin

Dato : 28-05-01 16:09

Hej
Jeg overvejer at købe nyt grafik samt en extra skærm, men hviklet grafkkort
kan anbefales. Jeg har kun hørt gode ting om Matrox G450 bortset fra dens 3D
ydelse. Hvilke alternativer er der, evt. med en nogenlunde 3D ydelse samt
gode indstillingsmuligheder.

/Martin

Fra : Christian Mygind

Dato : 28-05-01 16:17

"Martin" <helbo@webhiker.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg overvejer at købe nyt grafik samt en extra skærm...

Udover at dk.edb.hardware.grafikkort nok var et bedre forum, så kan jeg
berolige dig med, at G450 er et MEGET godt valg - også til 3D. Jeg
"opgraderede" fra et G400 til et GF2MX - i ca. 20 timer - indtil jeg satte
mit G400 i igen. Indrømmet: jeg fik 70% højere "score" i 3D-Marks med GF2MX,
men billedet er MEGET pænere på et Matrox-kort, og kan SAGTENS følge med i
3D i størstedelen af spillene.

/Chr, Aarhus

Fra : Martin

Dato : 28-05-01 17:51

Tak. Jeg havde ikke set at den nyhedsgruppe fandtes

Fra : Morpheous

Dato : 28-05-01 20:49

Ja, men nu siger du at du havde et G400 !!!

Efter hvad jeg har læst mig frem til, er der stor forskel på G400 og G450,
altså at G450 ikke er lige så god som G400 til 3D.

Kenneth

Christian Mygind <chr@mygind.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9etq4c$n74$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Jens Skovgaard Olsen

Dato : 28-05-01 21:13

Hej Martin!

Prøv at kigge i det nyeste "Alt om data". Der tester de flere forskellige
løsninger på din efterspørgsel.

Mvh.

Jens Skovgaard Olsen

Fra : Martin

Dato : 29-05-01 08:24

Jeg har selv lige opdaget det. Ellers tak.