Mærkelige striber på 19"AOC skærm
Fra : Lars Dahl

Dato : 28-05-01 15:48

Hej NG.

Ja, så fik jeg ny skærm og det er jo for såvedt fedt nok.
Men:

Når jeg sætter den til at kører 1280*1024 kommer der de ondeste
striber/bølger i kanten af skærmen?

Er der nogen der har oplevet dette før og er der evt nogle der har en
løsning på dette problem?

Mvh Lars Dahl

Fra : Peter Jensen

Dato : 28-05-01 15:50

Ring til din forhandler og brok dig over det....Du vil nok få nummeret til
Infocare og så vil de sende dig en ny skærm.. husk at forklare dit problem
ang skærmen

/Peter

Lars Dahl <mr.noname@mailme.dk> skrev i en

Fra : Henning

Dato : 28-05-01 16:11

On Mon, 28 May 2001 16:49:48 +0200, "Peter Jensen"
<cfp9345@vip.cybercity.dk> wrote:

>Ring til din forhandler og brok dig over det....
Du kunne også starte pænt med at forklare problemet - du kommer ikke
langt med brok!

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Lars Dahl

Dato : 28-05-01 16:31

Jeg siger tak for hjælpen og ringer som det første i morgen

Mvh Lars