|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Fox Fra : Olesen
 | 
 Dato :  17-04-05 16:46
 | 
 |  | Hvad vil denne nye VW betyde for Getz, Alto, Panda m.fl.
 når den kommer på gaden i Danmark ?
 
 Den er billig, men har den helt rigtige image
 som betyder kvalitet og kram, hvilket
 man ikke just kan sige om Alto & Co.,
 og nu til meget lav pris.
 
 Hvad gør Korea og Italien nu?
 
 
 
 
 |  |  | 
  BJ (17-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BJ
 | 
 Dato :  17-04-05 16:54
 | 
 |  | 
 "Olesen" <na@na.dk> skrev i en meddelelse
 news:426284c0$0$23033$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
 
 KLIP
 
 > Den er billig, men har den helt rigtige image
 > som betyder kvalitet og kram, hvilket
 > man ikke just kan sige om Alto & Co.,
 > og nu til meget lav pris.
 >
 > Hvad gør Korea og Italien nu?
 
 Fortsætter med at lave 4-dørs små by-biler.
 
 Bybilernes største problem i "byen" Danmark, der er mange gange uhyggeligt
 langt mellem husene, de ca. 5 millioner mennesker bor i.
 
 PS: Hvad ved vi egentlig om Foxen kvalitet og holdbarhed..?
 
 --
 Bjørn J.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Niels Bengaard (17-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Niels Bengaard
 | 
 Dato :  17-04-05 17:01
 | 
 |  | > Hvad vil denne nye VW betyde for Getz, Alto, Panda m.fl.
 > når den kommer på gaden i Danmark ?
 >
 > Den er billig, men har den helt rigtige image
 > som betyder kvalitet og kram, hvilket
 > man ikke just kan sige om Alto & Co.,
 > og nu til meget lav pris.
 >
 > Hvad gør Korea og Italien nu?
 
 Lad os vente og se kvaliteten, udstyrsniveauet og de endelige priser. Den
 havner jo stadig 10-20% over konkurrenterne i pris, hvis den starte på
 130.000 kr.
 Hvis VW kan lave billige biler, så må kvaliteten også være noget lavere end
 normalt, samtidig er alt udstyr "ekstraudstyr".
 Men i det prislag den havner, er man nok vant til ikke at få så meget.
 
 Jeg husker stadig den Ford Escort der blev lavet billigt i Brasilien.
 Der var en grund til den var billigere end dem fra Tyskland.
 
 Niels
 
 
 
 
 
 |  |  | 
  BJ (17-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BJ
 | 
 Dato :  17-04-05 17:08
 | 
 |  | 
 "Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
 news:4262882c$0$756$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 
 KLIP
 
 > Jeg husker stadig den Ford Escort der blev lavet billigt i Brasilien.
 > Der var en grund til den var billigere end dem fra Tyskland.
 
 Det må man unægtelig sige.
 
 En del dækfabrikanter har også praktiseret det.
 
 --
 Bjørn J.
 
 
 
 
 |  |  | 
   Olesen (17-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Olesen
 | 
 Dato :  17-04-05 17:26
 | 
 |  | 
 "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev i en meddelelse
 news:426289d7$0$183$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 > "Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
 > news:4262882c$0$756$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 >
 > KLIP
 >
 > > Jeg husker stadig den Ford Escort der blev lavet billigt i Brasilien.
 > > Der var en grund til den var billigere end dem fra Tyskland.
 >
 > Det må man unægtelig sige.
 >
 > En del dækfabrikanter har også praktiseret det.
 
 Og hvis billigste FOX koster 126.000,-, så vil
 jeg gerne gi' 3.500,- mere for at få en 4 cyl. Fiesta
 som helt sikkert er en bedre bil.
 -Så måske Fox får det svært i den bedre miniklasse..
 
 
 
 
 |  |  | 
    BJ (17-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BJ
 | 
 Dato :  17-04-05 17:30
 | 
 |  | 
 "Olesen" <na@na.dk> skrev i en meddelelse
 news:42628e48$0$23105$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
 
 KLIP
 
 > Og hvis billigste FOX koster 126.000,-, så vil
 > jeg gerne gi' 3.500,- mere for at få en 4 cyl. Fiesta
 > som helt sikkert er en bedre bil.
 > -Så måske Fox får det svært i den bedre miniklasse..
 
 Det er meget svært at gisne om, før vi har haft en chance til at fingre i
 den.
 
 --
 Bjørn J.
 
 
 
 
 |  |  | 
     Kent Oldhøj (17-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kent Oldhøj
 | 
 Dato :  17-04-05 20:31
 | 
 |  | "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev....
 
 > Det er meget svært at gisne om, før vi har haft en chance til at
 > fingre i den.
 
 Jeg er så heldig at ha' siddet i en allerede. Af en eller anden grund
 har VW nemlig valgt at præsentere bilen for ihvertfald den tyske
 motorpresse i..... København.
 
 Så i sidste uge stod der 8-10 VW Fox på tyske plader i forskellige
 farver linet op i lufthavnen da jeg skulle på arbejde.
 
 Jeg var jo nysgerrig og måtte lige kigge og da mit tyske ikke fejler
 noget faldt jeg hurtigt i snak med en journalist fra Frankfurter
 Allgemeine Zeitung. Det endte med et kig indeni og lidt prøvesidning.
 
 Jeg må sige den virker imponerende stor. Ihvertfald ligeså stor som
 Polo og sikkert større. Pladsen på bagsædet var også iorden bilens
 størrelse taget i betragtning. Selv mine 1,83 cm og 90 kg sad faktisk
 ret godt. Bilen har lidt mini MPV over sig. Den er mærkbart højere
 end en Polo og man sidder også højere.
 
 Kvaliteten lader også til at holde VW niveau. Dog virker
 materialevalget i kabinen ret billigt.
 
 Journalistens største indvending var prisen(i Tyskland). Godtnok er
 den billig i basisudgaven, men vil man have bare lidt
 ekstraudstyr(klima, rød lakering, sideairbags, servostyring og ESP
 blev nævnt) eller en større motor, ja så havner vi på Polo niveau
 igen rent prismæssigt.
 
 Den bliver en skrap konkurrent i småbilsklassen. Men hvis jeg var VW
 ville jeg slå mere på størrelsen end på prisen. Den virker slet ikke
 legetøjsagtig som mange af de asiatiske konkurrenter.
 
 
 |  |  | 
      BJ (17-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BJ
 | 
 Dato :  17-04-05 23:17
 | 
 |  | 
 "Kent Oldhøj" <NG@oldhoj.danmark> skrev i en meddelelse 
 news:Xns963BDAF26DD75KENTOLDHOJ@62.243.74.163...
 KLIP
 > Den bliver en skrap konkurrent i småbilsklassen. Men hvis jeg var VW
 > ville jeg slå mere på størrelsen end på prisen. Den virker slet ikke
 > legetøjsagtig som mange af de asiatiske konkurrenter.
 De skal nok slå mere på "Strandvejskvaliteten" da jeg tror den bliver for 
 dyr for mange.
 Jeg er også betænkelig ved produktionsstedet Brasilien.
 Da Ford fik deres Escort 1.6 lavet der, var det noget værre møg.
 Min kone havde fornøjelsen af sådan en.
 Men lad os nu se, VW har brug for det..   -- 
 Bjørn J. 
            
             |  |  | 
       Jan W Nielsen (18-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jan W Nielsen
 | 
 Dato :  18-04-05 07:56
 | 
 |  | > Da Ford fik deres Escort 1.6 lavet der, var det noget værre møg.
 
 Men den berygtede LX-Escort var egentlig ikke beregnet til salg i Europa -
 så hut jeg visker.
 
 ....af en eller anden årsag blev beslutningen så alligevel truffet..og der
 var sgu vist nok også noget med, at der var noget i undervognen, som de
 måtte lave om, for at den kørte lige op med de almindelige Escorter.
 
 /Jan W Nielsen
 
 
 
 
 |  |  | 
        Morten Vinding Svend~ (18-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Morten Vinding Svend~
 | 
 Dato :  18-04-05 08:36
 | 
 |  | "Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
 news:426359aa$0$302$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > > Da Ford fik deres Escort 1.6 lavet der, var det noget værre møg.
 >
 > Men den berygtede LX-Escort var egentlig ikke beregnet til salg i Europa -
 > så hut jeg visker.
 
 Men de solgte den aligevel?
 Hvordan ved vi at Fox ikke er et desperart forsøg fra VW, med en bil der
 heller ikke er beregnet til Europa?
 
 Ikke at jeg har noget imod den, jeg vil bare lige holde lidt igen, inden jeg
 råbte VW-kvalitet.
 
 /Morten
 
 
 
 
 |  |  | 
         BJ (18-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BJ
 | 
 Dato :  18-04-05 09:25
 | 
 |  | 
 "Morten Vinding Svendsen" <mvn@image.dk> skrev i en meddelelse
 news:d3vo13$s8$1@postednews.klen.dk...
 
 KLIP
 
 >> > Da Ford fik deres Escort 1.6 lavet der, var det noget værre møg.
 >>
 >> Men den berygtede LX-Escort var egentlig ikke beregnet til salg i
 >> Europa -
 >> så hut jeg visker.
 >
 > Men de solgte den aligevel?
 > Hvordan ved vi at Fox ikke er et desperart forsøg fra VW, med en bil der
 > heller ikke er beregnet til Europa?
 >
 > Ikke at jeg har noget imod den, jeg vil bare lige holde lidt igen, inden
 > jeg
 > råbte VW-kvalitet.
 
 Jep, og Fox er specielt lavet til det Brasilianske marked.
 
 Den skal naturligvis også have en chance.
 
 --
 Bjørn J.
 
 
 
 
 |  |  | 
          Morten Vinding Svend~ (18-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Morten Vinding Svend~
 | 
 Dato :  18-04-05 10:34
 | 
 |  | "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev i en meddelelse
 news:42636eef$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 > Jep, og Fox er specielt lavet til det Brasilianske marked.
 >
 > Den skal naturligvis også have en chance.
 
 Selvfølgelig ;)
 
 /Morten
 
 
 
 
 |  |  | 
  Ukendt (17-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  17-04-05 17:56
 | 
 |  | 
 "Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
 news:4262882c$0$756$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 >> Hvad vil denne nye VW betyde for Getz, Alto, Panda m.fl.
 >> når den kommer på gaden i Danmark ?
 >>
 >> Den er billig, men har den helt rigtige image
 >> som betyder kvalitet og kram, hvilket
 >> man ikke just kan sige om Alto & Co.,
 >> og nu til meget lav pris.
 >>
 >> Hvad gør Korea og Italien nu?
 >
 > Lad os vente og se kvaliteten, udstyrsniveauet og de endelige priser. Den
 > havner jo stadig 10-20% over konkurrenterne i pris, hvis den starte på
 > 130.000 kr.
 
 I udlandet er prisforskellen mindre i Euro,
 Jeg kunne godt forestille mig at den er dømt til succes, da tyskerne sikkert
 kan bruge den som "konebil" og at det er en VW
 Hvis kvaliteten osv er i orden så kommer den nok til at erstatte Polo'en og
 Lupo skal jo kun laves i 3L versionen.
 
 JEG var mere end villig til at give 10-20% for at få en "mærkevarebil".
 Desuden prøv bare at vent nogle år og se hvad bilerne kommer til at koste i
 reservedele. Tror næppe man kan købe reservedele til f.eks Getz hos andre
 end den autoriserede og når der ikke er konkurrence på prisen, ja så siger
 det sig selv at det man sparede på indkøbet, det sætter man til på
 reservedele (hvis man beholder bilen så længe).
 
 
 > Hvis VW kan lave billige biler, så må kvaliteten også være noget lavere
 > end normalt, samtidig er alt udstyr "ekstraudstyr".
 
 Nej sådan hænger det ikke nødvendigvis sammen. Man kan lave billige biler
 fordi de bliver fremstillet i lande med lave lønomkostninger. Konceptet kan
 vi være rimelig sikre på er lavet i Wolfsburg med deres viden og erfaring.
 
 
 > Men i det prislag den havner, er man nok vant til ikke at få så meget.
 >
 > Jeg husker stadig den Ford Escort der blev lavet billigt i Brasilien.
 > Der var en grund til den var billigere end dem fra Tyskland.
 
 Hvis fabrikken ikke har styr på kvaliteten så risikerer man at miste så
 meget og så mange kunder at jeg håber at de fleste bilmærker HAR lært
 lektien.
 
 (og dog Fiat og kvalitet samt picanto og sikkerhed.......suk)
 
 --
 Tom
 
 
 
 
 |  |  | 
   BJ (17-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BJ
 | 
 Dato :  17-04-05 18:30
 | 
 |  | 
 "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse 
 news:42629539$0$182$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 KLIP
 > Hvis fabrikken ikke har styr på kvaliteten så risikerer man at miste så 
 > meget og så mange kunder at jeg håber at de fleste bilmærker HAR lært 
 > lektien.
 Du holder ikke Jyllands Posten om søndagen..   Bilen er lave i Brasilien på en Polo (gammel platform).
 Priserne menes at være fra 126.000,- Kr. for en tre-cylindret 1.2 og 
 139.000,- Kr. for en 4-cylindret. Priserne er nok indbefattet el-ur, 
 cigartænder samt askebæger..   -- 
 Bjørn J. 
            
             |  |  | 
    Klaus D. Mikkelsen (17-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen
 | 
 Dato :  17-04-05 20:16
 | 
 |  | 
 
            BJ skriver:
 > 
 > Priserne menes at være fra 126.000,- Kr. for en tre-cylindret 1.2 og
 > 139.000,- Kr. for en 4-cylindret. Priserne er nok indbefattet el-ur,
 > cigartænder samt askebæger..   Glem det !
 Selv på en ny Golf er cigarettænder og askebæger ekstraudstyr.
 Eluret måske ???
 Klaus    -- 
 Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk      Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:
                 http://home6.inet.tele.dk/moppe |  |  | 
     Ukendt (17-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  17-04-05 20:24
 | 
 |  | 
 "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse 
 news:4262B600.4B509FAC@du.kan.finde.den...
 > BJ skriver:
 >>
 >> Priserne menes at være fra 126.000,- Kr. for en tre-cylindret 1.2 og
 >> 139.000,- Kr. for en 4-cylindret. Priserne er nok indbefattet el-ur,
 >> cigartænder samt askebæger..   >
 > Glem det !
 >
 > Selv på en ny Golf er cigarettænder og askebæger ekstraudstyr.
 > Eluret måske ???
 og sidespejl i højre side skam    --
 Tom
            
             |  |  | 
      Klaus D. Mikkelsen (17-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen
 | 
 Dato :  17-04-05 20:36
 | 
 |  |  |  |  | 
     Claus Petersen (17-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Claus Petersen
 | 
 Dato :  17-04-05 21:55
 | 
 |  | 
 "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message 
 news:4262B600.4B509FAC@du.kan.finde.den...
 > BJ skriver:
 >>
 >> Priserne menes at være fra 126.000,- Kr. for en tre-cylindret 1.2 og
 >> 139.000,- Kr. for en 4-cylindret. Priserne er nok indbefattet el-ur,
 >> cigartænder samt askebæger..   >
 > Glem det !
 >
 > Selv på en ny Golf er cigarettænder og askebæger ekstraudstyr.
 > Eluret måske ???
 >
 El ur er skam standard på Golf V, og jeg cigarettænder og askebæger(e) er 
 ekstraudstyr, men til 0 kr.
 :)
 -- 
 Claus
 Nu med ny Golf TDI
 http://vwfanatic.dk |  |  | 
      Klaus D. Mikkelsen (18-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen
 | 
 Dato :  18-04-05 05:34
 | 
 |  | 
 
            Claus Petersen skriver:
 > 
 > El ur er skam standard på Golf V, og jeg cigarettænder og askebæger(e) er
 > ekstraudstyr, men til 0 kr.
 Hov, havde ikke lagt mærke til at rygerpakken var gratis    Det er sjældent at man ser noge ti en prisliste til 0kr    Klaus
 -- 
 Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk      Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:
                 http://home6.inet.tele.dk/moppe |  |  | 
  Jan W Nielsen (18-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jan W Nielsen
 | 
 Dato :  18-04-05 07:59
 | 
 |  | > Hvad vil denne nye VW betyde for Getz, Alto, Panda m.fl.
 > når den kommer på gaden i Danmark ?
 
 En del - men Fox vil langtfra kvæle lavprismærkerne.
 
 Min vurdering: Fox bliver en stor-sællert - ingen tvivl om det - mange vil
 gerne have en "ægte VW" til den lave pris - og så ser den jo egentlig også
 meget fiks ud in real life, IMO.
 
 ....men Bjørn..hvad mener du med "gammel platform"..?
 
 /Jan W Nielsem
 
 
 
 
 |  |  | 
  BJ (18-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BJ
 | 
 Dato :  18-04-05 09:27
 | 
 |  | 
 "Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
 news:42635a73$0$254$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 
 KLIP
 
 > ...men Bjørn..hvad mener du med "gammel platform"..?
 
 Jeg tror den er lavet over den gamle Polo, men kan ikke være helt sikker.
 
 Det er den Brasilianske oprindelse, der virker lidt forstyrrende.
 
 --
 Bjørn J.
 
 
 
 
 |  |  | 
   Jan W Nielsen (18-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jan W Nielsen
 | 
 Dato :  18-04-05 22:23
 | 
 |  | 
 
            > Jeg tror den er lavet over den gamle Polo, men kan ikke være helt sikker.
 Det tror jeg ikke - men jeg skal ikke turde sværge ved Den Hellige Marias 
 grav..    /Jan W Nielsen
            
             |  |  | 
    BJ (18-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BJ
 | 
 Dato :  18-04-05 22:24
 | 
 |  | 
 "Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse 
 news:426424db$0$191$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 KLIP
 >> Jeg tror den er lavet over den gamle Polo, men kan ikke være helt sikker.
 >
 > Det tror jeg ikke - men jeg skal ikke turde sværge ved Den Hellige Marias 
 > grav..    Jamen jøsses og en hel kasse bøjede søm, det skuffer mig..   -- 
 Bjørn J. 
            
             |  |  | 
  Olesen (18-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Olesen
 | 
 Dato :  18-04-05 18:11
 | 
 |  | 
 "Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
 news:42635a73$0$254$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > > Hvad vil denne nye VW betyde for Getz, Alto, Panda m.fl.
 > > når den kommer på gaden i Danmark ?
 >
 > En del - men Fox vil langtfra kvæle lavprismærkerne.
 >
 > Min vurdering: Fox bliver en stor-sællert - ingen tvivl om det - mange vil
 > gerne have en "ægte VW" til den lave pris -
 
 Hvad med Lupo...blev den egentlig en succes ?
 Kan vel sammenlignes lidt som en mini-Polo begge 2 (fox'n Lupo).
 
 
 
 
 |  |  | 
   Jan W Nielsen (18-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jan W Nielsen
 | 
 Dato :  18-04-05 22:32
 | 
 |  | > Hvad med Lupo...blev den egentlig en succes ?
 > Kan vel sammenlignes lidt som en mini-Polo begge 2 (fox'n Lupo).
 
 Lupo var dyr - det bliver Fox formentlig ikke.
 
 /Jan W Nielsen
 
 
 
 
 
 |  |  | 
    BJ (18-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BJ
 | 
 Dato :  18-04-05 22:37
 | 
 |  | 
 "Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
 news:42642710$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 
 KLIP
 
 > Lupo var dyr - det bliver Fox formentlig ikke.
 
 De har lavet en "danskerpakke".
 
 Den omfatter el-betjente sideruder foran, el-spejle med varme og
 fjernbetjent centrallås fås som ekstraudstyr til den lave sum af 5.000 kr.
 
 --
 Bjørn J.
 
 
 
 
 |  |  | 
     Jan W Nielsen (18-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jan W Nielsen
 | 
 Dato :  18-04-05 23:01
 | 
 |  | > De har lavet en "danskerpakke".
 > Den omfatter el-betjente sideruder foran, el-spejle med varme og
 > fjernbetjent centrallås fås som ekstraudstyr til den lave sum af 5.000 kr.
 
 Denskal nok blive et hit, tror jeg.
 
 160.000 for en TDi - ganske fornuftigt.
 
 /Jan W Nielsen
 
 
 
 
 
 |  |  | 
      BJ (18-04-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BJ
 | 
 Dato :  18-04-05 23:37
 | 
 |  | 
 "Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
 news:42642dca$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 >> De har lavet en "danskerpakke".
 >> Den omfatter el-betjente sideruder foran, el-spejle med varme og
 >> fjernbetjent centrallås fås som ekstraudstyr til den lave sum af 5.000
 >> kr.
 >
 > Denskal nok blive et hit, tror jeg.
 >
 > 160.000 for en TDi - ganske fornuftigt.
 
 Jeg tror TDI'en kommer til at ligge tættere på Fabia 1.4 TDI, måske endda
 midt i mellem SDI og TDI, da den mangler en del i udstyr.
 
 Man satser på en trendsætter og det plejer at koste.
 
 --
 Bjørn J.
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |