Nyt sprog på Nokia 6210
Fra : Jakob Andersen

Dato : 28-05-01 15:10

Hvordan lægger man nye sprog ind på Nokia 6210.
Kan man gøre det med datakabel eller infrarød ?? Hvilket software ??
Eller skal man til en forhandler.

/ Jakob

Fra : Møgelmose

Dato : 28-05-01 16:01

> Hvordan lægger man nye sprog ind på Nokia 6210.
> Kan man gøre det med datakabel eller infrarød ?? Hvilket software ??
> Eller skal man til en forhandler.

Altså i princippet kan man få det gjort ved en forhandler men det er IKKE
lovligt det er også derfor at man ikke ser folk der tager til F.eks Italien
og køber en 6210 til 300 kr unlocker telefonen og venter 6 måneder med at
opsige abonnementet for i Italien har de ikke andre sprog på deres mobiler
(ikke at jeg har set det) men hvis der er nogle der kan sige noget andet kan
det jo være at ma nkan snakke med en eller anden italiensk gut der godt vil
holde abonnementet for en mod at man betaler X antal kr på hans konto hver
måned...?????

Mvh.
Hans-Jacob

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 28-05-01 16:56

En gang sludder du kommer med der! Har lige været i Italien (i slutningen af
April) og så nogle af de nyeste Nokia. En 6210 får du bestemt ikke billiger
end 2500 kr dernede. Det vil sige, at det bestemt ikke kan betale sig at
købe en dernede.
Hvt. sprog får de ikke kun italiensk. Dem jeg besøgte havde både en 5110 og
en 3210, og der var både italiensk *g*, engelsk og dansk(!) på begge
telefoner. De havde ikke fået noget gjort ved telefonen siden de havde fået
dem. Og altså heller ikke fået lagt ekstra sprog i den.

--
/Snoop
Flower me @ 17613978

Fra : PHK

Dato : 29-05-01 05:32

"Snoop [ZoP.dk]" <snoop@fedt.dk> skrev i en meddelelse
> En gang sludder du kommer med der! Har lige været i Italien (i slutningen
af
> April) og så nogle af de nyeste Nokia.

Hvilke nye Nokia´er har de dernede som vi ikke har her i DK endnu?

--
_
|_|

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 29-05-01 11:28

Ikke nogle. Med de nyeste, mener jeg 6210 og 3310 som var de nyeste da jeg
var dernede.
Undskyld, hvis andre også troede de havde nyere telefoner end vi har...

--
/Snoop
Flower me @ 17613978

Fra : H@M

Dato : 28-05-01 16:22

Du kan henvende dig ved en autoriseret nokia værksted
og få dem til at lægge en anden prog pakke i telefonen

/H@M

Fra : Jakob Andersen

Dato : 28-05-01 17:40

Min tlf er fra Italien, jeg ved ikke hvad den har kostet dernede.
Der er engelsk på den men ikke dansk !
Men spørgsmålet var egentlig bare om jeg er nød til at tage til en
forhandler eller jeg selv kan opdatere den med sprog !

/ Jakob