OT(?) Problem med Winfax 9.0 Pro
Fra : \\_TNT_/

Dato : 28-05-01 13:27

I mangel af bedre gruppe, postede jeg den her, da jeg ved af erfaring at i
altid hjælper an mand i nød !)

Nå, men mit spørgsmål går ud på hvordan man får Winfax 9.0 til at skælne
mellem Voice Call og Data Call, så den ikke hver gang en person ringer efter
to gange begynder at modtage ens samtale (det lyder virkeligt forfærdeligt).
Det mener jeg nemlig den kan. Hvis ikke så er det da vist et skod program.

Der må meget gerne henvises til andre programmer der kan.

På forhånd tak for hjælpen!

Dennis Christensen
Bosiddende i en lille by i Sønderjylland, 26km nord for Tønder
Alias \_TNT_/

"The AMD Athlon Thunderbird processor is the fastest motherfucker of all!"
"And the coming AMD K8 aka Sledgehammer will crush Intel's P4 if they don't
recall it as with their buggy P3 1133mhz CPU"