Debian potato og KDE (QT)?/sources.list
Fra : Pedro

Dato : 30-11-00 13:34

Hej og på forhånd tak for evt. hjælp.

_Hvis_ det er muligt at få subj. til at virke, så
er det i hvertfald ikke lykkedes mig at finde kilder
til hvordan.
Nogen tip? OBS: Mit un*x er ikke just flydende, så
hold det bare på baby-niveau.

KDE/qt eller ej, så kan jeg ikke få den %$! sources.list
til at makke ret - jeg
a) har ikke afluret syntaksen den hemmeligheder, hvorfor jeg
b) med kyshånd modtager ethvert eksempel på nogle anvendelige
URL'er; pt. brillerer jeg med sunsites' .../debian main contrib
og ditto non-free, men flå mig, om jeg kan finde fungerende
eksempler på andet (for de findes vel?) - URL me!
--
mvh / Fjern tykhuden, hvis du vil svare pr. email. \
Per

Fra : Leo Laursen

Dato : 30-11-00 16:00

I artikel <8FFC89D70KUCPedro@news.tele.dk>, skrev perelefant@kuc.dk :

> [...]
> pt. brillerer jeg med sunsites' .../debian main contrib og ditto
> non-free, men flå mig, om jeg kan finde fungerende eksempler på andet

Nu bruger jeg woody, så der kan være forskelligheder.
jeg har fået anbefalet, men ikke selv afprøvet

deb ftp://kde.tdyc.com/pub/debian potato kde2
deb http://kde.tdyc.com/ potato kde2

(måske mangler "pub/debian" i den sidste) De er på samme server
så en af linierne er nok
Leo

Fra : Pedro

Dato : 30-11-00 16:34

Well, det var forsøget værd, men....
Nada, nul, niks. Og kde's site er heller ikke til
megen hjælp - de henviser til debian.org, hvor
jeg ikke kan finde NOGET....

l.laursen@mail1.stofanet.dk (Leo Laursen) skrev i

Fra : Leo Laursen

Dato : 30-11-00 17:09

I artikel <8FFCA8F67KUCPedro@news.tele.dk>, skrev perelefant@kuc.dk :

> Well, det var forsøget værd, men.... Nada, nul, niks. Og kde's site er
> heller ikke til megen hjælp - de henviser til debian.org, hvor jeg
> ikke kan finde NOGET....

Nu checkede jeg lige, og de har rearrangeret på serveren.
Du kan se det på
http.//kde/tdyc.com

Det skulle så være
deb http://kde.tdyc.com potato main crypto optional qt1apps

Leo

Fra : Pedro

Dato : 30-11-00 18:18

<AYuV5.13569$zs.378491@twister.sunsite.auc.dk>:

>Nu checkede jeg lige, og de har rearrangeret på serveren.
> [...]
Tak for hjælpen - jeg aner ikke hvad jeg laver *G*, men
det sparker da en eller anden slags r*v.