Tids funktioner
Fra : Rasmus Steffensen

Dato : 11-03-05 11:08

Hej!

Jeg bruger BCB6. Jeg skal bruge nogle funktioner som kan arbejde med tider
og datoer.
F.eks. hvis jeg har 2 tidspunkter: 11-03-2005 11:04:38
14-04-2005 11:10:40
Findes der en funktion der kan fortælle hvor mange dage, timer, minutter der
er mellem disse 2 tidspunkter?
Eller hvis man f.eks. har tiderne i et andet format og kun klokkesletett:
11:04 og 11:10, hvad kan bruges her?
Findes der et samlet dokument som beskriver sådanne funktioner?

På forhånd tak!
Mvh. Rasmus S

Fra : Mogens Hansen

Dato : 11-03-05 18:24

"Rasmus Steffensen" <Rasmus@CimberAirVirtual.net> wrote in message
> [...]
> 11:04 og 11:10, hvad kan bruges her?
> Findes der et samlet dokument som beskriver sådanne funktioner?

Hvis du bruger VCL kan klassen TDateTime hjælpe dig.

Venlig hilsen

Mogens Hansen