Flere windows funktioner?
Fra : John Kjoller

Dato : 11-05-05 17:12

Så har jeg lige et par spørgsmål mere, mht til properties af window.

1) Der findes vist en onBlur funktion, gør der ikke? (jeg vil gerne "tænde"
for et vindue, som er røget i baggrunden)
Hvis vinduet er gået ud af fokus, når en side hentes ind i det, skal der
"tændes" for vinduet.

2) Kan man lukke for alle værktøjslinjer og knapper i toppen af browseren
(EFTER åbning af vinduet) ?

Kh
john

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-05-05 17:44

John Kjoller wrote:

> [...]
> "tænde" for et vindue, som er røget i baggrunden)
> Hvis vinduet er gået ud af fokus, når en side hentes ind i det, skal

Jeg husker ikke lige syntaksen. Men jeg ved, at nogle browsere kan blokere
for den slags.

> 2) Kan man lukke for alle værktøjslinjer og knapper i toppen af
> browseren (EFTER åbning af vinduet) ?

Nej, du kan kun fjerne den slags fra popup-vinduer, som du selv åbner med
javascripts. Et eksisterende vidnue kan du ikke ændre på.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : John Kjoller

Dato : 11-05-05 18:21

"Erik Ginnerskov" >> Hvis vinduet er gået ud af fokus, når en side hentes
ind i det, skal

> Jeg husker ikke lige syntaksen. Men jeg ved, at nogle browsere kan blokere
> for den slags.

Det gør ikke så meget. Det er bare en ekstra detalje. Har du nogen ide om
hvor jeg kan lede efter syntaksen?

Tak

Kh
John

Fra : Tomasz Otap

Dato : 10-05-05 19:18

John Kjoller wrote:
> Det gør ikke så meget. Det er bare en ekstra detalje. Har du nogen ide om
> hvor jeg kan lede efter syntaksen?

window.focus() vil bringe et vindue i fokus. Hvis du vil få fokus på
vinduet, når et dokument bliver loadet, prøv at sætte onload event i din
body:

Fra : John Kjoller

Dato : 11-05-05 20:20

"Tomasz Otap" <tomasz@otap.justRemoveThis.dk> skrev > window.focus() vil
bringe et vindue i fokus. Hvis du vil få fokus på
> vinduet, når et dokument bliver loadet, prøv at sætte onload event i din
> body:

Fungerer storartet. Tak.

John

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-05-05 21:37

John Kjoller skrev:

> Fungerer storartet. Tak.

Hej John, dit ur er en dag foran. Kan du ikke lige få det rettet?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : John Kjoller

Dato : 10-05-05 22:09

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> skrev
> Hej John, dit ur er en dag foran. Kan du ikke lige få det rettet?
> --

Jo da!!

Tak.

Har lige fået ny bærbar, og ikke opdaget at datoen var forkert.

Kh
john