rift på øjet
Fra : Lampen

Dato : 27-04-05 20:14

Hej, jeg har fået en mindre rift på øjet, ude i det hvide område. Der er
pga riften kommet noget blod ud i øjet omkring riften, og så er det jeg
tænker: hvad sker der med blod i sådan et øje, størkner det, eller
forsvinder det langsomt, eller skal det skylles væk ?

Jeg har ingen smerter i øjet, og ser som jeg plejer, men burde jeg
alligevel gå til en læge ?

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 27-04-05 21:05

> Jeg har ingen smerter i øjet, og ser som jeg plejer, men burde jeg
> alligevel gå til en læge ?

Jeg ville fare på skadestuen med sådan noget, men måske overdriver jeg. Prøv
at ringe til vagtlægen og hør ad.

Mvh Maria