Kløe
Fra : Marianne Kjær Munk

Dato : 27-04-05 12:14

Hejsa.

Jeg har et problem, jeg håber at der er en der kan hjælpe mig med.
Jeg fødte for snart et år siden en søn. Før ham brugte jeg p-piller uden
nogle problemer.

Nu da jeg blev færdig med at amme startede jeg så med p-piller igen. Men
efter 3 dage begyndte mine hænder og fødder at klø. Jeg kørte to perioder
igennem og det kløede meget så jeg blev nødt til at stoppe.
Jeg skiftede til et ander mærke men med samme resultat.

Nu er jeg så holdt helt op. Men nu er jeg begyndt at få samme klør ca 14
dage før jeg skal have min mens. og det vare i ca 5 dage.
Det er frygtelig irriterende for det er næsten ikke til at holde ud når det
klør.

Har I et godt bud på hvad det kan være?

Hilsen Marianne

Fra : Madhatter@dk.invalid

Dato : 27-04-05 12:53

On Wed, 27 Apr 2005 13:14:04 +0200, "Marianne Kjær Munk"
<marianne@NOSPAMmmmunk.dk> wrote:

> [...]
>dage før jeg skal have min mens. og det vare i ca 5 dage.
>Det er frygtelig irriterende for det er næsten ikke til at holde ud når det

Kløe kan have mange årsager - Men det er helt klar noget du skal tale
med lægen om. Sandsynligvis vil han tage en del blodprøver for at
checke nyre- og leverfunktionen.