Av mine nosser!
Fra : Michael C. Nielsen

Dato : 26-04-05 09:23

Sidste tirsdag kastede min bror en Nokia 3310 hen til mig mens jeg lå i sengen.
Desværre landede telefonen på dynen/vattæppet lige på mine testikler. Da
telefonen landede gjorde det kun lidt ondt, men i tiden efter - og stadig her
efter knap en uge - er der stadig ubehag og svien i nosserne, og det er som om
at der også har bredt sig et ubehag op i underlivet.

Jeg håber selvfølgelig på at det er noget, der snart fortager sig, men faktisk
synes jeg at ubehaget har været stigende med tiden. Der er ikke noget at se på
testiklerne. Det eneste der anderledes end normalt, er at testiklerne oftere er
små, ligesom når man har været i koldt vand, selv om jeg befinder mig i normalt
tempererede omgivelser. Normalt hænger mine testikler slapt nedad ved normale
temperaturer.

Håber at der er nogen der kan fortælle mig om, hvad der er sket med mine
"kugler".

/michael

Fra : Peptid

Dato : 26-04-05 10:24

"Michael C. Nielsen" <michaelcnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> normale
> temperaturer.
>
> Håber at der er nogen der kan fortælle mig om, hvad der er sket med mine

AV AV. Mine nødder havde det på samme måde. Jeg kunne sku dårligt nok holde
ud og være nogle steder. Jeg er en kylling så jeg tog til lægen. Fik at vide
at jeg havde forstuvet bitekstiklerne og jeg bare skulle tage det roligt.
Måske du skulle tage til lægen? Nå er det det samme med dig tager det en
min. en måske to uger men det bliver bedre med tiden
anede ikke at man kunne forstuve noget der nede. Hvis en nosse har vendt sig
skulle man ikke være i tvivl, så skulle det gøre så ondt at du dette
tilfælde allerede havde været på skadestuen.
Men gå til lægen og bliv beroliget.

Fra : Michael C. Nielsen

Dato : 26-04-05 13:39

"Peptid" <peptider2001@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skulle man ikke være i tvivl, så skulle det gøre så ondt at du dette
> tilfælde allerede havde været på skadestuen.

Tak for dit beroligende svar.

/michael