endermologie - spørgsmål
Fra : peet_dk

Dato : 24-04-05 09:11

Hejsa, har været igennem et større vægttab, er ikke nede i vægt endnu.. men
alt den løse hud.. suk.. tænkte på om der er nogle her inde der har
erfaringer med sådan en gang behandling i forbindelse med opstramning af
huden efter stort vægttab?

Kan det iøvrigt passe at der ikke findes en klink på fyn?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-04-05 18:36

peet_dk wrote:
> [...]
> med opstramning af huden efter stort vægttab?
>
> Kan det iøvrigt passe at der ikke findes en klink på fyn?

Endermologie er en udemærket behandling, men jeg tror næppe du vil opleve en
opstramning som du måske håber på....

min erfaring med endermologi (som lander på 20 behandlinger) gav måske
"officielt" et "centimeter tab", men der var meget lidt at se på
billederne....
der hvor jeg dog mærkede en forskel, var i fornemmelsen af min hud.... den
føltes blødere og især mine ar er blevet MEGET bløde og lækre af det....

umiddelbart vil jeg sige at endermologi er smadder godt hvis man har tendens
til "hårde" fedtklumper under huden, eller hårdt arvæv, men derudover er det
ikke noget man behøver smide mange penge ud på....

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på