Tæt på krampe og meget øm!
Fra : Jens Langkniv

Dato : 18-04-05 20:37

Hey hey NG.

Jeg spiller lidt serie 6 fodbold, og er i sådan "ok" form jeg er bare
begyndt at døje med mit venstre lår. Det kan blive virkelig smertefuldt når
jeg giver mig 100%. Og smerten er næsten uudholdelig. Jeg ved ikke helt hvad
det kan være, det er nok 1måned siden jeg havde det første gang. Og det er
sådan en stikkende fornnemelse... Og kan gøre meget ondt op til 5 dage
efter.

Mvh
Henrik - Som er små irriteret over denne "skade"

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-04-05 15:52

[Jens Langkniv | Mon, 18 Apr 2005 21:36:32 +0200]

>Jeg spiller lidt serie 6 fodbold, og er i sådan "ok" form jeg er bare
>begyndt at døje med mit venstre lår.

Hvis det "bare" er krampe i ben/lår - kan du på apoteket i håndkøb få kinin
som piller, der hjælper hvis man tager dem før man går i seng, men kan evt.
også tages før?

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 29-04-05 11:39

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [Jens Langkniv | Mon, 18 Apr 2005 21:36:32 +0200]

Hvis det starter i fingre og tæer, og måske kæben, så drikker du for lidt.

M.V.H.....Benny..