Elektrisk hår
Fra : UP

Dato : 08-04-05 08:25

Hej i gruppen.

Er der nogen, som har et godt råd, hvis man har elektrisk hår? Jeg har ikke
haft det før, men det startede i vinter og bliver bare ved med at være
elektrisk.

Hilsner
Ulla

Fra : Helle

Dato : 08-04-05 08:56

"UP" <ullapetersen@fjerndette.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen, som har et godt råd, hvis man har elektrisk hår? Jeg har
> ikke haft det før, men det startede i vinter og bliver bare ved med at

Jeg tror det kommer meget an på hvilken shampo du bruger? Hvis jeg bruger en
rigtig billig shampo bliver mit hår også vildt elektrisk. Jeg bruger Elvital
shampo og balsam. Balsam hjælper mod elektrisitet.

Mvh Helle

Fra : EnjoyNews

Dato : 08-04-05 10:30

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Elvital
> shampo og balsam. Balsam hjælper mod elektrisitet.

Balsam gør håret ustyrligt "ikke til at arbejde med" .. det bliver næsten
for fint af det.. jeg har også lidt meget af elektrisk hår og specielt om
vinteren.. jeg skiftede shampoo.. bruger også Elvital nu.
Ellers kan du spørge hos din frisør..

Mange hilsner
Heidi

Fra : G B

Dato : 08-04-05 11:04

"UP" <ullapetersen@fjerndette.mail.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Er der nogen, som har et godt råd, hvis man har elektrisk hår? Jeg har
> ikke haft det før, men det startede i vinter og bliver bare ved med at
> være elektrisk.

Har du fået nye gulvtæpper af kunststof, måske? Hvad ændrede sig i dit
miljø, da det begyndte?

GB

Fra : UP

Dato : 08-04-05 12:12

> Har du fået nye gulvtæpper af kunststof, måske? Hvad ændrede sig i dit
> miljø, da det begyndte?

Tak for svarene.
Nej, jeg kan ikke sætte fingeren på noget, der har ændret sig. Jeg må kigge
lidt på min shampoo.

Hilsner fra Ulla

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-04-05 20:53

UP wrote:

> Tak for svarene.
> Nej, jeg kan ikke sætte fingeren på noget, der har ændret sig. Jeg må
> kigge lidt på min shampoo.
>
> Hilsner fra Ulla

ellers prøv med en balsamspray eller en silikone spray, det vil du kunne
finde i matas, eller hos din lokale frisør.... det vil lægge en hinde på
håret, som modvirker elektriciteten.....

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : UP

Dato : 16-04-05 16:36

Tak for jeres svar

Hilsen Ulla

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 20-04-05 21:05

"UP" <ullapetersen@fjerndette.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen, som har et godt råd, hvis man har elektrisk hår?

En hårtørrer med ioniseringseffekt. Jeg fik en i fødselsdagsgave (OBH
Nordica Ion Care 2000 Anti Static Professionel hårtørrer ) og troede ikke en
dyt på det - men det virker sgu!

http://www.el-forretningen.dk/shop/default.asp?ProductID=1938

Mvh. Lisbeth

Fra : UP

Dato : 21-04-05 15:29

Hej Lisbeth.

Tak for rådet. Jeg havde faktisk købt en føntørrer magen til din, men den
var i stykker, så jeg fik den aldrig prøvet, da forretningen ikke havde
flere af slagsen. Nu vil jeg da overveje at købe en.
Min løsning på elektrisk hår har dels været at få lyse striber i, dels at
skifte shampoo.

Hilsner fra Ulla