Menisk
Fra : Søren Fisker

Dato : 01-04-05 19:21

Jeg skal opereres i knæet om en måneds tid for menisk. Er der nogen, som har
nogle gode råd eller erfaringer, som jeg kunne bruge inden?

Søren

Fra : Nicolai

Dato : 01-04-05 22:05

> Jeg skal opereres i knæet om en måneds tid for menisk. Er der nogen, som
> har nogle gode råd eller erfaringer, som jeg kunne bruge inden?

Vi er mange der har været igennem turen :)

Kan du løbe på det så gør det og start dermed genoptræningen inden :)

Fra : Søren Fisker

Dato : 02-04-05 09:11

Hej
Nej jeg kan ikke løbe på det, men gå kan jeg godt. Har du evtl. andre råd?
Hilsen
Søren

Fra : Nicolai

Dato : 02-04-05 17:23

> Nej jeg kan ikke løbe på det, men gå kan jeg godt. Har du evtl. andre råd?

Så tror jeg ikke jeg tør dele flere råd - snak med en fys - de skal sikkert
stå for din genoptræning anyway.

Fra : Søren Fisker

Dato : 03-04-05 10:24

Hej Nicolai

Det jeg skal have foretaget, er en kikkertundersøgelse og -operation. Er det
virkeligt nødvendigt at skulle til genoptræning bagefter? Jeg troede det
bare var et lille indgreb!

Fra : Nicolai

Dato : 04-04-05 21:33

> Det jeg skal have foretaget, er en kikkertundersøgelse og -operation. Er
> det virkeligt nødvendigt at skulle til genoptræning bagefter? Jeg troede
> det bare var et lille indgreb!

Jeg burde nok ikke have deltaget i tråden, for jeg løb ind i betændelse i
dagene efter - og måtte have knæet tømt med 7 fyldte sprøjter...

Men jeg kan da trøste med det er sjældent det sker ;)