kramper i muskler
Fra : Anders E. Larsen

Dato : 11-03-05 17:00

HEj....

jeg har i den sidste tid oplavet at hvis jeg bevæger mine arme,ben eller min
ryg ud i en yder position går de muskler jeg bruger i krampe... har i sidste
week-end snakket med min mor hun siger at hun har haft det samme i de sidste
mange år og hun mener også der er flere i min nu afdøede familie der har
lidt af det!

Min mor har for lang tid siden læst om noget det ligner disse symptomer hvor
der blev sagt at det var pga. en mangel af den ene eller den anden salgs..
er der ongle kloge hoveder her inde der kan hjælp med at få klarhed ?

Hilsen
Anders

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 11-03-05 17:13

On Fri, 11 Mar 2005 17:00:04 +0100, "Anders E. Larsen"
<ae@aab-net.dk> wrote:
klip

>Min mor har for lang tid siden læst om noget det ligner disse symptomer hvor
>der blev sagt at det var pga. en mangel af den ene eller den anden salgs..

Mangel på motion ?
Jeg er selv let til at få krampe i benene,men
det hjælper at strække dem godt, efter cykeltur,
og før man går i seng.
mvh Ebbe

Fra : JytteJ

Dato : 15-03-05 20:57

"Anders E. Larsen" <ae@aab-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor der blev sagt at det var pga. en mangel af den ene eller den anden
> salgs.. er der ongle kloge hoveder her inde der kan hjælp med at få

Magnesiummangel kan forårsage kramper, så prøv et tilskud et stk. tid.

VH.
JytteJ