Ud at motionere
Fra : Steen Jensen

Dato : 25-02-05 17:35

Der er sikkert andre der kender det.
Man ved man burde lette røven, og løbe sig en tur....meeen, der er altid
liiige noget man skal først.
Hvis der nu var andre i samme situation, kunne man måske gå sammen om
det - forhåbentligt kunne man så sparke hinanden igang.

Jeg har en rigtigt dårlig kondi, men er egentlig hverken overvægtig
eller andet...bare alt for doven, og kan nærmest kun løbe ud til bilen

--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : Jacob

Dato : 28-03-05 22:21

"Steen Jensen" <a38@portoos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis der nu var andre i samme situation, kunne man måske gå sammen om
> det - forhåbentligt kunne man så sparke hinanden igang.

Kan kun anbefale at man er flere der går sammen om "problemmet"

Evt. at man vælger en træningsform, hvor alle kan være med. Så du ikke
behøver at finde en som absolut SKAL være ligesom dig, men f.eks. kan tåle
en mindre belastning.