PANGEA-baggrunde.
Fra : Mian

Dato : 10-05-05 08:59

Hejsa

Jeg er ved at sætte et 325 L op og overvejer at sætte en pangea-baggrund i
akvariet. Men nu er et 325 L jo 50 cm dybt og Pangea baggrundene sluger jo
typisk 15-20 cm. Så stjæler baggrunden ikke for meget plads i akvariet? Hvad
siger I?

Mvh Michael

Fra : Brizz

Dato : 11-05-05 11:08

>Hvad siger I?

Byg din egen. Billigere. Sjovere og den bliver som du vil have den til at se
ud.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Niels Christian Mohr

Dato : 11-05-05 23:02

Du kunne jo også snuppe en flatrock. Det har jeg gjort den fylder ca 6 cm og
ser skidegodt ud :)

MVH

Niels Christian Mohr

Fra : Esben Sebastian Karl~

Dato : 12-05-05 17:02

Hej,

så meget fylder den faktisk ikke mere, den fylder ikke mere end 3-4 cm. nu.

Hvis du gerne vil have en amazonas, har Pangea lavet den model der hedder
Amazonas III, den kan man også få sidestykker til. Den fylder noget der hvor
at roden går ud, men ellers er fylder den ikke særlig meget ud i akvariet.

mvh
Esben