Dropdown-menu prob i IE 5.5
Fra : Allan Jensen

Dato : 28-05-01 09:20

Jeg har et underligt problem. På www.hverdag.dk har jeg en dropdown
menu som virker fint i IE 5.0, men i ver. 5.5 virker de links der er i
dropdown ikke. Man kan klikke på dem, men der sker ikke noget. Er der
en der måske kunne hjælpe med mig at finde ud af hvad forskellen er på
5.0 og 5.5 siden det ikke virker?

- fortælle mig hvad der måske der galt....

Menuen har aldrig virket i Netscape og kommer nok heller ikke til det,
men det gør nu heller ikke så meget. Hovedlink'sne virker da.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-05-01 16:58

Mon, 28 May 2001 10:19:44 +0200, skrev Allan Jensen
<public@hverdag.dk>:

>- fortælle mig hvad der måske der galt....

Gider ikke bruge tid på sider, som tror, at de beskytter noget som
helst med »ingen højreklik« for ifølge dine intentioner skal vi jo
slet ikke have lov til at se koderne.

At det så nemt kan lade sig gøre er en anden sag.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Allan Jensen

Dato : 28-05-01 21:38

> Gider ikke bruge tid på sider, som tror, at de beskytter noget som
>helst med »ingen højreklik« for ifølge dine intentioner skal vi jo
>slet ikke have lov til at se koderne.

Nå ja, det havde jeg jo lige glemt....! :-/ Men du kan jo bare gemme
complete web page på din HD (eller trykke Shift-F10) og det skal du
alligevel gøre for at se den dropmenu-ny.js fil hvor linkene ligger i
(eller se din cache). Jeg tænker bare at det var lidt meget og poster
hele filen her.... men jeg forstår da godt din tankegang.

>At det så nemt kan lade sig gøre er en anden sag.

Det er jo det.... Jeg er udemærket godt klar over det, men det
begrænser da en smule!!!! At det måske så er for nørdet at gøre det,
er en smagssag.