så fortryder man ;-)
Fra : Kirstine

Dato : 28-05-01 07:29

Hejsa

En lille, sjov historie....

En gammel dame sidder og nyder sine sidste dage på sin veranda, da en Fe
dukker op og tilbyder hende tre ønsker.
Nå, men jeg ville da gerne være multimillionær.
***POOF*** og hendes gyngestol er pludselig af det pureste guld.
Jeg ville da egentlig også gerne være en smuk ung prinsesse"
***POOF*** Hun forvandles til en smuk ung kvinde.
"Og dit tredje og sidste ønske?" spørger feen.
I det samme vader damens kat over verandaen foran dem. "Åh, ja kan du
ikke forvandle ham til en smuk ung prins?"
***POOF*** Og foran hende står den smukkeste og mest sexede unge mand,
nogen kan forestille sig.
Hun smiler forførende til ham. Med et smil der får hendes knæ til at
ryste, driver han over verandaen og hvisker hende i øret med sin sexede
stemme:
"Du fortryder nok du fik mig kastreret, hva'?!"

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Gitte J.L

Dato : 28-05-01 08:27

*FASAG* ... for god!
- Gitte

Fra : Christina K

Dato : 28-05-01 12:11

Hejsa

Vildt skægt, hiv endelig flere op af ærmet, hvis du kan.......

Mvh
Christina & Askepot
Kirstine <minipip@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.157c0eacb7997b8f989808@news.inet.tele.dk...

Fra : Denise

Dato : 28-05-01 12:44

Hej

Gosh for en nedtur
Denise

Fra : Fie & Christian

Dato : 28-05-01 13:15

Hihi........får en til at tænke lidt *LOL*

Fie

Fra : Lagerhead

Dato : 28-05-01 19:11

Hø hø....

Winnie

Visit http://lagerhead.subnet.dk for latest updates on the band...

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-05-01 20:45

så er det dælme godt at man er en mand og bor sammen med en hunkat, ok hun
er sterilliseret, men alligevel..;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa