danaplus
Fra : Anders Bang

Dato : 28-05-01 06:40

Jeg skal bruge en reservedel til mit Danaplus vindinstrument. Er der nogen,
der ved, om firmaet et lukket, og om der i så fald er nogen, der har
reservedele til deres instrumenter.
Anders

Fra : Michael Frøkjær

Dato : 28-05-01 08:26

Der er en fyr i Aalborg der kan skaffe dele.

firmaet heddér noget med light house navigation (måske)

Jeg har hans nummer derhjemme, du kan få det i morgen

\michael Aalborg

Fra : Anders Bang

Dato : 29-05-01 16:59

tak for hjælpen. Firmaet hedder Lighthouse Navigation, Ryesgade 29, 9000
Ålborg
Firmaet har købr restlageret af danaplus instrumenter op og sælger så længe
lager haves.
Anders

Fra : Allan Koch

Dato : 28-05-01 20:25

Danaplus er købt af KVH i USA, Den danske afdeling ligger stadig i Hørsholm,
Ved Klædebo.

Det er dog meget længe siden de lavede de gamle danaplus instrumenter, de
har svært nok ved at servicere den ny serie. Men ring til dem de må have
nogle kontakter til hvor der kan skaffes stumper/service

http://www.krak.dk/scripts/firmainfo.asp?KNR=108591&data=k&pub_id=KVWW