Trækabinet
Fra : Nitz

Dato : 28-05-01 00:09

Jeg har planer om at lave et trækabinet, istedet for at købe et alm kabinet.
Men så kom jeg til at tænke på om jeg så vil få problemer med statisk
elektricitet? Skal de forskellige dele (DVD-drev, brænder, HD, PSU etc.)
være i kontakt med hinanden, som de jo ellers er i et alm. kabinet?

MVH
Nitz

Fra : Ove Kristensen

Dato : 28-05-01 09:27

Ja, og det skal være skærmet af for brum.

Mvh
OveK.

Fra : SuneF

Dato : 28-05-01 10:23

> Ja,

Mon ikke alting er jordet igennem PSU'en?

Fra : Søren Nielsen

Dato : 28-05-01 10:43

Har du nogen tegninger du kunne dele med os andre ??
Jeg har oxo tænkt mig at lave ét eller andet - men kan sq' ikke rigtigt
komme i gang :(

/Søren

Fra : Nitz

Dato : 28-05-01 15:57

"Søren Nielsen" <sbn@e-fyn.dk> skrev i en meddelelse
> Har du nogen tegninger du kunne dele med os andre ??
> Jeg har oxo tænkt mig at lave ét eller andet - men kan sq' ikke rigtigt
> komme i gang :(

Jeg regner med at lave en lille hjemmeside når engang jeg bliver færdig med
projektet. Jeg mangler stadig at finde ud af nogle forskellige ting, bla.
hvordan jeg bedst monterer drev og bundkort.
Indtil videre har jeg fået lavet kassen. Den er lavet af 19 mm spånplade og
har målene b40Xd40Xh25cm.
Jeg sætter to 80mm blæsere foran til at hive luft ind.
Jeg skal nok vende tilbage når den er klar!

MVH
Nitz

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-05-01 15:58