H.C. Andersen Golf Masters 2005
Fra : Ulrik Chr.

Dato : 09-05-05 15:07

2 billetter sælges til:

H.C. Andersen Golf Masters 2005
den 16. Maj - Odense Eventyr Golf
www.hcagolf.dk

Billetterne koster normalt 100 kr. stykket
- min pris er 150 kr. for to - altså 75 kr. stykket.

Betalting
- kontant afhentning i Odense NØ
eller - Pengene ind på min bankkonto, og jeg sender dem.
( dette haster dog, da der jo kun er 1 uge til )

Kontakt:
Ulrik Christiansen
nettet@uacxx.dk (Fjern xx før du sender mailen)
Telefon: 61722007

Billetterne er vundet i konkurrence ved Carlsberg.

--
MvH

Ulrik
nettet@uacxx.dk
Fjern xx efter uac

Fra : Kim

Dato : 09-05-05 15:29

>2 billetter sælges til:

Benyt venligst den rette gruppe :

fut : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-05 08:40

On Mon, 9 May 2005 16:06:31 +0200, Ulrik Chr. wrote:

>2 billetter sælges til:
>
>H.C. Andersen Golf Masters 2005
>den 16. Maj - Odense Eventyr Golf
>www.hcagolf.dk

Troede alt der havde med H.C A. var gået konkurs...

/jesper

Fra : Ulrik

Dato : 10-05-05 21:37

<Jesper Hansen> skrev i en meddelelse

> Troede alt der havde med H.C A. var gået konkurs...

Dette har ikke noget med HCA's fødselsdag at gøre.

"H.C. Andersen Golf Masters" afholdes hvert år.

--
MvH

Ulrik
nettet@uacxx.dk