Net -> usb
Fra : Roland Hansen

Dato : 08-05-05 16:29

Hej

Er her en der kan sige mig, om man kan få en form for adapter, så man kan
sætte en usb-harddisk til f.esk. en router.

Det jeg søger er altså en form for adapter i stil med en printerserver.

Roland

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 08-05-05 16:49

"Roland Hansen" <roland.hansen@oncable.dk> writes:

> Hej
>
> Er her en der kan sige mig, om man kan få en form for adapter, så man kan
> sætte en usb-harddisk til f.esk. en router.

Det er i dag muligt at købe trådløse routere med USB-stik til 400-500
kroner som er beregnet til øvelsen. Måske er det den nemmeste måde
at løse problemet på?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Fra : Roland Hansen

Dato : 09-05-05 07:40

Hej

Takker meget, men hvor kan du få fat i dem henne? Jeg har aldrig set dem.

Roland

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 09-05-05 09:04

"Roland Hansen" <roland.hansen@oncable.dk> writes:

> Hej
>
> Takker meget, men hvor kan du få fat i dem henne? Jeg har aldrig set dem.

Her fx.

http://www.itbutikken.dk/ms/6/42/797/0/0.htm

Selv har jeg en ASUS WL500G som har et USB-stik. Storebroderen har
to.

Jeg kender ikke de andre mærker, men det er vist en
standardkonfiguration.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/