Hvordan gør jeg ?? Belkin router og Dlink ~
Fra : Morten Wistrøm

Dato : 01-05-05 12:39

Hej

jeg har min Belkin 54 trådløst accespoint/modem og ret Dlink -900Ap+ dem
ville jeg gerne sætte sammen så jkeg får et større trådløst område ... Men
hvordan får jeg den samme Ip adresse Belkin køre med 192.168.2.1 og Dlink
skal sættes op med 192.168.0.65 ?? Hvordan knækker jeg den nød ??

Morten

Fra : Ove Lie

Dato : 01-05-05 19:31

"Morten Wistrøm" <oscar12@hotpopFJERN.com> skrev i melding
> [...]
> hvordan får jeg den samme Ip adresse Belkin køre med 192.168.2.1 og Dlink
> skal sættes op med 192.168.0.65 ?? Hvordan knækker jeg den nød ??

Dwet står noe i brukermanualen til Dlinken din om at du må benytte
macadressen på belkinen din skal du få en repeter ut av den.

Det er muligens hva du søker

-Ove