Port forwarding
Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 26-04-05 18:43

Jeg kører VoIp med en Sandberg bredbåndsrouter hvor jeg har lavet noget port
forwarding bl.a. port 5060 og 5061, nu har så en af mine venner også hoppet
på VoIp men med en DI604 router og i den kan jeg ikke finde noget der hedder
port forwarding så er der nogen her der lige har de vises sten her
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-04-05 19:05

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> wrote:

> [...]
>på VoIp men med en DI604 router og i den kan jeg ikke finde noget der hedder
>port forwarding så er der nogen her der lige har de vises sten her

Terminologien hos DLink er 'Virtuel Server', men funktionaliteten er den
samme som Volp's 'Port Forwarding'....
<mlr>

--

The two basic principles of Windows system administration:

* For minor problems, reboot
* For major problems, reinstall

Fra : Hans

Dato : 26-04-05 19:06

Paul Østerby Sørensen wrote:
> [...]
> venner også hoppet på VoIp men med en DI604 router og i den kan jeg
> ikke finde noget der hedder port forwarding så er der nogen her der

Menupunkt Applications > Fanen Advanced.

Det står i manualen på side 23 for model E1 f.eks.

Hans

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 26-04-05 20:04

"Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> Menupunkt Applications > Fanen Advanced.
>
> Det står i manualen på side 23 for model E1 f.eks.
>
> Hans

Tak til Michael og Hans
Nu prøver jeg lige at skrue lidt igen på den DI604
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen