Opsætning WAG54G mod CC
Fra : Søren Ejlersen

Dato : 18-04-05 20:54

Hej

Jeg har store problemer med at få sat denne router op til cybercity.
Er der nogle der kan give mig nogle hints.
Jeg har sat følgende op:

Encapsulation : PPPoA
Multiplexing : VC
VPI: 0 (taget fra gammel router)
VCI : 35 (taget fra gammel router)

Username: CC brugernavn
Password: CC password

Connection : Keep alive redial 20 sec.

Desuden er NAT & RIP slået til.
RIP1 begge veje

mvh
Søren

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-04-05 21:10

"Søren Ejlersen" <sejlersen@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Jeg har store problemer med at få sat denne router op til cybercity.
> Er der nogle der kan give mig nogle hints.
> Jeg har sat følgende op:

Hvad siger loggen? Diagnostics?

> Desuden er NAT & RIP slået til.
> RIP1 begge veje

Info, RIP er lige meget medmindre du har brug for det på indersiden.

--
Bjarke Andersen

Fra : Michael J Hagelquist

Dato : 18-04-05 22:07

vil også gerne hører om denne models

michael

Fra : Hans

Dato : 18-04-05 22:38

Søren Ejlersen wrote:
> [...]
>
> Jeg har store problemer med at få sat denne router op til cybercity.
> Er der nogle der kan give mig nogle hints.

Din opsætning er rigtig nok. Lyser Internet-dioden rødt eller grønt?

Hans

Fra : Søren Ejlersen

Dato : 19-04-05 05:28

Hej..

Diagnostics siger "ADSL LINE DOWN". (Jeg ved ikke lige hvor jeg skal kigge
får at få flere detajler)

Internet-dioden lyser rødt.

Jeg er også lidt i tvivl omkring RJ11 stikket til telefon kablet fordi det
telefon kabel som blev leveret med routeren er noget brede end det som
kommer fra mit ADSL stik, som bare er almindelig telefonledning.

mvh
Søren Ejlersen

Fra : Hans

Dato : 19-04-05 09:55

Søren Ejlersen wrote:
> [...]
> fordi det telefon kabel som blev leveret med routeren er noget brede
> end det som kommer fra mit ADSL stik, som bare er almindelig

Du skal bruge det lysegrå kabel mellem adsl-udgangen på dit skillefilter og
Line-fatningen på routeren. Det har ganske almindelige RJ-11 stik i begge
ender.

Hans