Bundling af kabelmodem forbindelse
Fra : Bondemand

Dato : 18-04-05 12:26

Er det på nogen måde muligt at bundle 2 kabel-modem forbindelser???
Hvordan??

Mvh
Bondemand

Fra : Steen Suder

Dato : 18-04-05 13:35

Bondemand wrote:

> Er det på nogen måde muligt at bundle 2 kabel-modem forbindelser???

Ja. Det afhænger dog af hvilket niveau af "bundling" du ønsker at opnå.

> Hvordan??

Eksempler:
En Linuxboks (min foretrukne)
En router fra Xincom (kender den ikke)

Der findes sikkert andre løsninger.

--
Steen Suder

Fra : Ole

Dato : 18-04-05 21:20

"Bondemand" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> Er det på nogen måde muligt at bundle 2 kabel-modem forbindelser???
> Hvordan??
>
> Mvh
> Bondemand

Jeg har hørt, at der skulle eksistere en Zyxel router, der kunne bundle op
til 4 forbindelser (RJ45 stik). Da det er noget jeg har hørt, er jeg ikke
sikker på, hverken modelnummer eller om den faktisk eksister.

Ole

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 18-04-05 22:20

On Mon, 18 Apr 2005 13:26:01 +0200, "Bondemand" <nogen@microsoft.com>
wrote:

> Er det på nogen måde muligt at bundle 2 kabel-modem forbindelser???

Mja. Under en eller anden semi-liberal definition af "bundle".

> Hvordan??

Fx med
Radware LinkProof (http://www.radware.com/)
FatPipe Warp/Extreme (http://www.fatpipeinc.com/)