wireless link med antenner..
Fra : Peter Larsen

Dato : 16-04-05 20:47

Hejsa..

jeg har brugt en netgear me103og en netgear wge101 + 2x ANT24-0801 for
at lave link mellem 2 lejligheder..

men de to ANT24-0801 giver samme resultat som de to 2 dBi antenner som i
forvejen sad på ap'et/bridgen..

hvordan kan det være? får de slet ikke nok effekt?

--
regards, Peter Larsen

Fra : Anders Christensen

Dato : 16-04-05 20:10

Peter Larsen wrote:

> [...]
> forvejen sad på ap'et/bridgen..
>
> hvordan kan det være? får de slet ikke nok effekt?

Hejsa Peter
Prøv evt at stille dit spørgsmål i
dk.edb.netvaerk.traadloest, den omhandler netop trådløse netværk.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Peter Larsen

Dato : 16-04-05 21:14

Peter Larsen wrote:

> [...]
> i forvejen sad på ap'et/bridgen..
>
> hvordan kan det være? får de slet ikke nok effekt?

skod newsreader.. spørgsmål gentaget i mere relevant gruppe.

--
regards, Peter Larsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-04-05 20:21

Peter Larsen skrev:

> hvordan kan det være? får de slet ikke nok effekt?

Der er en gruppe beregnet for trådløse løsninger. Prøv dér