Nogen der har erfaringer med Compex?
Fra : JK

Dato : 09-04-05 10:10

Vi er igang med at kable vores opgang, og skal have opsat en switch.

Vi har set denne Switch fra Compex som ser meget billig ud, vil bare
høre om der er nogen der har erfaring med denne eller Compex produkter
generelt.

http://kompletnet.dk/product.asp?product=147&page=1

Krav til switchen er at den kan fjernstyres(managed), og at den kan
monteres i et 19" Rack, og har min. 24 porte.

Skal man tage ovenstående til ~1300, eller skal man investere i noget
bedre fra starten??

Mvh

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-05 11:50

JK wrote:
> [...]
> monteres i et 19" Rack, og har min. 24 porte.
>
> Skal man tage ovenstående til ~1300, eller skal man investere i noget

Jeg har ikke erfaring med Compex, men jeg vil sige. hvis alle i din
opgang er indstillet på at poste et par hundrede eller 3 i en switch så
køb noget ordentligt fra starten, du vil blive ked af at have problemer
med den og efterfølgende have 'hele din opgang' på nakken over den, blot
fordi du har købt for billigt i første omgang. (dette kommer fra en mand
som har for megen erfaring med utilfredse brugere pga. halv dårligt
(konfigureret) udstyr)

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk