Dumeter Error
Fra : Filip

Dato : 05-04-05 10:48

Hej

Når jeg er i skole kan jeg se på dumeter at jeg downloader et eller andet
med ca 8kbs. på trådløs forbindelse. Problemet er at jeg ikke modtager nogen
pakker når jeg ser på den trådløse forbindelse. Derhjemme er der ingen
problemer trådløs. Jeg har en mistanke til at dumeter laver fejl, men kan
det passe? Jeg har chekket alle mine programmer, og kan se at der intet er
som gerne vil hente filer fra internettet derfor må det være lokalnettet der
gerne vil give mig de filer. Hvis jeg laver ctrl alt del, kan jeg se at der
er trafik på det trådløse net. Men det løser stadig ikke mine problemer med
at jeg ikke modtager nogle pakker, ellers er det det der er galt med. (håber
I kan følge mig

Filip

Fra : ///M

Dato : 06-04-05 20:35

"Filip" <filipravn@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> mine problemer med at jeg ikke modtager nogle pakker, ellers er det det

Der kan (vil) være trafik på dit netkort (hvilken reelt er det DuMeter
måler) uden at du har en netværks-applikation igang.

Trafik er ikke det samme som at der er filer på vej ind eller ud.

Netkortet (styret af Windows) står ofte og lytter efter netværkstrafik
(bl.a. broadcast) eller melder sig (broadcast'er) på netværket for at gøre
opmærksom på sig selv. Det er nok bare det du kan se i DuMeter. Tvivler på
at der er fejl i DuMeter.

--
///M