Søger program applikation til skift mellem~
Fra : Janner

Dato : 05-04-05 10:33

Søger program applikation til skift mellem to net værks setting ip adresser,
ved der findes et lille program der kan klare sagen brugte det nemli engang
men hvad det hed og hvor jeg fandt det er helt væk.

Hygge

Jan

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 05-04-05 11:34

http://netswitcher.com/ ?

--
Fjern begge DYT
Remove both DYT's

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 05-04-05 11:37

On Tue, 5 Apr 2005 11:32:36 +0200, "Janner"
> [...]

> ved der findes et lille program der kan klare sagen brugte det nemli engang
> men hvad det hed og hvor jeg fandt det er helt væk.

Til Windows? Prøv netsh /? fra en kommandolinie.

-A

Fra : Peter

Dato : 08-04-05 00:32

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> skrev i en meddelelse >> Søger
program applikation til skift mellem to net værks setting ip adresser,

> Til Windows? Prøv netsh /? fra en kommandolinie.

Den forstod jeg ikke

Betyder det, at der i f.eks. XP er en funktion der muliggør to profiler på
samme netkort?

Mere specifikt
Jeg har et setup med faste ip-adresser hjemme.
Kan jeg beholde denne profil, og så lave en ekstra med DHCP så jeg kan logge
på et
"tilfældigt netværk i byen"?

Mange hilsener / Peter