Forskel på D-link DI 704 og DI-604 - udove~
Fra : Anders

Dato : 01-04-05 09:45

Hej,
jeg køber en af de 2 routere, men umiddelbart ser der ikke ud til at være
den store forskel udover pris.
Nogle som kan hjælpe?

Krav: Dhcp,firewall, grafisk brugerflade.
Har switch, skal bruges til 8 computere.

mvh.
Anders

Fra : Henning Wangerin

Dato : 01-04-05 21:41

On Fri, 01 Apr 2005 10:44:56 +0200, Anders wrote:

> Hej,
> jeg køber en af de 2 routere, men umiddelbart ser der ikke ud til at
> være den store forskel udover pris.
> Nogle som kan hjælpe?

Umiddelbart er der ikke den store forskel, udover at 704P har en indbygget
printer-server.

Dog har jegf har problemer med 604 i forbindelse med PPPoE, men aldrig
når WAN-siden har været statisk eller via DHCP.

> Krav: Dhcp,firewall, grafisk brugerflade. Har switch, skal bruges til 8
> computere.

No problem at all